آرشیو مدیریت و بازاریابی
-
چگونه کسب و کارها پس از کووید-19 قویتر شوند؟
در نظرسنجی که از 699 مدیرعامل در ماه های ژوئن و ژوئیه2020 توسط PWC انجام شده، دیدگاه این افراد بر مدل های کسب و کار نوظهور و روندهای کلیدی ناشی از پاندمی کووید- 19 نشان داده شده است. -
12 نکته مهم صرفه جویی در هزینه ها که هر تولیدکننده ای باید بداند
با اجرای حتی تعداد کمی از ایده های صرفه جویی در هزینه هایی که ذکر می شود، شرکت شما می تواند در انتهای خط سود آور باشد. قبل از شروع به صرفه جویی در هزینه ها، به یاد داشته باشید که... -
مزایا و معایب حضور در نمایشگاه ها و شو های تجاری/نکات مهم حضور موثر در نمایشگاه
ممکن است شرکت در نمایشگاه های تجاری برای شما ارزشمند باشد اگر... -
دلایل عدم ماندگاري برندها در ايران + لینک دانلود فایل
معاونت پژوهشهاي زيربنايي و امور توليدي مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی در مطالعه ای به بررسی دلایل عدم ماندگاری برندها در ایران پرداخت. -
منتور کیست؟ منتورینگ چیست؟
واژه منتورینگ (Mentoring) با فراگیر شدن استارتاپ ها بیش از پیش مطرح شده است و هرچند فعالیت منتورینگ در این زمینه بیشتر دیده می شود اما در سایر کسب و کار ها و فعالیت ها نیز استفاده می شود. -
اینترنت اشیاء چیست؟
دنیای امروزی دنیایی است که در آن، اطلاعات حرف اول را می زند و به نوعی می توان به آن ها مفهوم طلای مجازی را اطلاق کرد؛ اینترنت اشیا نیز با دانستن این مسئله مهم، بر پایه اطلاعات شکل گرفته و آن را به تمامی اشیای پیرامون محیط زندگی مان بسط داده است. -
استفاده از روانشناسی در بازاریابی شبکههای اجتماعی
بازاریابی فرآیند ایجاد، ارتباط، تحویل و مبادله چیزی است که برای مشتریان، ذینفعان و بهطور مشخص جامعه ارزش تولید میکند.شاید بتوان گفت بازاریابی در درون فرآیندهای خود بهطور کامل مرتبط با روانشناسی است. -
طراحی هویت حسی برند/ عناصر هویت برند چیست؟
برندهایی که به حواس چندگانه متوسل می شوند، موفق تر از برندهایی هستند که تنها بر یک یا دو حس تمرکز می کنند. -
نکات مهم قیمت گذاری روانی در برندسازی/ تخفیف های ضد برندینگ کدامند؟
موضوع مورد بحث، تنها قیمت گذاری نیست، بلکه قیمت گذاری برای ایجاد ارزش ویژه برند است. -
برنامه ریزی برای برند مبتنی بر سناریو
سناریوها تلاش می کنند تا به پرسش های «چه می شد اگر...» پاسخ دهند و هم مخاطرات و هم فرصت ها را به کانون توجه سازمان بیاورند. -
تبلیغات و هوش تاکتیکی
هوشمندی تاکتیکی می تواند بزرگترین غیرممکن ها را ساده و امکان پذیر و موفقیت را در هر کاری میسر کند. -
اصل تضاد در تبلیغات
تضاد یک اصل سیستمی است که اگر هر یک از اجزای سیستم را به طور جداگانه به نحوی بسازیم که که به کاراترین حد ممکن عمل کند سیستم به عنوان یک کل، به موثرترین حد ممکن عمل نخواهد کرد. -
دعوت از تولیدکنندگان جهت معرفی محصولات
-
تبدیل منفی ها به مثبت در تبلیغات تجاری
چرا اکثر کسب وکارها فضای خالی را با پوسترها و علامت های منفی به هم می ریزند؟ مشتریان چه احساسی نسبت به خدمات و برند پیدا می کنند؟ -
شما بهترین دارایی بازاریابی خود هستید
هرگز نمی توانید تنها به فعالیت های بازاریابی تکیه کنید. باید به طور مداوم به دنبال روش های خلاقانه برای جذب مشتریان جدید باشید.پشت یک استراتژی بازاریابی پنهان نشوید. -
راز کاغذ مچاله شده/ تبلیغات با نگاهی متفاوت
اگر شما با حجمی از کاغذ مچاله شده، مواجه شوید، چه می کنید؟ -
فعالیت های مدیریتی و تولیدی کارآفرینانه/ مزایای ایجاد کسب و کارهای کوچک
«کوچک زیباست»...! با ایجاد شرکت های بزرگ و رقابت بین المللی مسئله «کوچک زیباست» برای کارآفرینان مطرح شد و آنها شرکت های کوچک و متوسط را ایجاد کردند. -
چرا کارآفرینی فناورانه در ایران عقب مانده است؟
استارت آپ ها تنها در بخشهایی از اقتصاد موفق شدند که غولهای اقتصادی کشور در آن بخشها غائب بودند -
اسرار چرخیدن چرخ شرکت های بزرگ چیست؟
رازهای موفقیت از زبان کارآفرینان -
زمانی که بازاریابی پایداری به داد شرکتها میرسد
یکی از نیازهای جامعه کنونی، خرید خدمت به جای محصول است. آیا شما هم میتوانید محصولات خود را به خدمت تبدیل کنید؟
آخرین تصاویر
-
نشست اعضای انجمن با مدیران پتروشیمی بندر امام
-
بازدید از پتروشیمی اروند
-
گزارش تصویری ازمنتخب روز دوم و سوم نهمین نمایشگاه بینالمللی ادوات کشاورزی، نهادهها و سیستمهای نو
-
گزارش تصویری از اولین روز نهمین نمایشگاه بینالمللی ادوات کشاورزی، نهادهها و سیستمهای نوین آبیاری
-
گزارش تصویری سومین روز بیستمین نمایشگاه بینالمللی صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب ایران
-
گزارش تصویری دومین روز بیستمین نمایشگاه بینالمللی صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب ایران
-
گزارش تصویری اولین روز بیستمین نمایشگاه بینالمللی صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب ایران
-
گزارش تصویر سومین هماندیشی انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پی وی سی ((سمنان))
-
دیدار اعضا هیئت مدیره با مدیر کل اداره استاندارد استان تهران
-
تور نمایشگاه چایناپلاس 2024