آرشیو مدیریت و بازاریابی
-
اینترنت اشیاء چیست؟
دنیای امروزی دنیایی است که در آن، اطلاعات حرف اول را می زند و به نوعی می توان به آن ها مفهوم طلای مجازی را اطلاق کرد؛ اینترنت اشیا نیز با دانستن این مسئله مهم، بر پایه اطلاعات شکل گرفته و آن را به تمامی اشیای پیرامون محیط زندگی مان بسط داده است. -
استفاده از روانشناسی در بازاریابی شبکههای اجتماعی
بازاریابی فرآیند ایجاد، ارتباط، تحویل و مبادله چیزی است که برای مشتریان، ذینفعان و بهطور مشخص جامعه ارزش تولید میکند.شاید بتوان گفت بازاریابی در درون فرآیندهای خود بهطور کامل مرتبط با روانشناسی است. -
طراحی هویت حسی برند/ عناصر هویت برند چیست؟
برندهایی که به حواس چندگانه متوسل می شوند، موفق تر از برندهایی هستند که تنها بر یک یا دو حس تمرکز می کنند. -
نکات مهم قیمت گذاری روانی در برندسازی/ تخفیف های ضد برندینگ کدامند؟
موضوع مورد بحث، تنها قیمت گذاری نیست، بلکه قیمت گذاری برای ایجاد ارزش ویژه برند است. -
برنامه ریزی برای برند مبتنی بر سناریو
سناریوها تلاش می کنند تا به پرسش های «چه می شد اگر...» پاسخ دهند و هم مخاطرات و هم فرصت ها را به کانون توجه سازمان بیاورند. -
تبلیغات و هوش تاکتیکی
هوشمندی تاکتیکی می تواند بزرگترین غیرممکن ها را ساده و امکان پذیر و موفقیت را در هر کاری میسر کند. -
اصل تضاد در تبلیغات
تضاد یک اصل سیستمی است که اگر هر یک از اجزای سیستم را به طور جداگانه به نحوی بسازیم که که به کاراترین حد ممکن عمل کند سیستم به عنوان یک کل، به موثرترین حد ممکن عمل نخواهد کرد. -
دعوت از تولیدکنندگان جهت معرفی محصولات
-
تبدیل منفی ها به مثبت در تبلیغات تجاری
چرا اکثر کسب وکارها فضای خالی را با پوسترها و علامت های منفی به هم می ریزند؟ مشتریان چه احساسی نسبت به خدمات و برند پیدا می کنند؟ -
شما بهترین دارایی بازاریابی خود هستید
هرگز نمی توانید تنها به فعالیت های بازاریابی تکیه کنید. باید به طور مداوم به دنبال روش های خلاقانه برای جذب مشتریان جدید باشید.پشت یک استراتژی بازاریابی پنهان نشوید. -
راز کاغذ مچاله شده/ تبلیغات با نگاهی متفاوت
اگر شما با حجمی از کاغذ مچاله شده، مواجه شوید، چه می کنید؟ -
فعالیت های مدیریتی و تولیدی کارآفرینانه/ مزایای ایجاد کسب و کارهای کوچک
«کوچک زیباست»...! با ایجاد شرکت های بزرگ و رقابت بین المللی مسئله «کوچک زیباست» برای کارآفرینان مطرح شد و آنها شرکت های کوچک و متوسط را ایجاد کردند. -
چرا کارآفرینی فناورانه در ایران عقب مانده است؟
استارت آپ ها تنها در بخشهایی از اقتصاد موفق شدند که غولهای اقتصادی کشور در آن بخشها غائب بودند -
اسرار چرخیدن چرخ شرکت های بزرگ چیست؟
رازهای موفقیت از زبان کارآفرینان -
زمانی که بازاریابی پایداری به داد شرکتها میرسد
یکی از نیازهای جامعه کنونی، خرید خدمت به جای محصول است. آیا شما هم میتوانید محصولات خود را به خدمت تبدیل کنید؟ -
مدیریت بازاریابی جهانی/ بازاریابی جهانی چیست؟
-
نه تکنیک موثر بازاریابی که هزینه ای برای شما ندارند
آخرین تصاویر
- تور نمایشگاه چایناپلاس 2024
- همایش لوله و اتصالات پی وی سی، تاسیسات ماندگار ساختمان ایمن
- مجمع عمومی عادی پایان سال 1402
- دوره آموزشی اجرای استانداردهای لوله و اتصالات پی وی سی مرداد 1402
- مجمع عمومی عادی پایان سال 1400
- بیست و دومین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان 21 تا 24 مرداد 1401
- تجلیل از مهندس عباس زارع مشاور وزیر و مجری طرح سامانه های آبیاری نوین
- بازدید نمایندگان انجمن لوله و اتصالات پی وی سی از پتروشیمی آبادان
- چهاردهمین دوره نمایشگاه ایران پلاست
- نشست خبری با موضوع سیاست های انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات pvc در فعالیت های تشکلی