ارسال پاسخ

۲۹ فروردین ۱۳۹۷
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n1491

pvc-asso.ir

دلایل عدم ماندگاري برندها در ايران + لینک دانلود فایل

معاونت پژوهشهاي زيربنايي و امور توليدي مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی در مطالعه ای به بررسی دلایل عدم ماندگاری برندها در ایران پرداخت.

به گزارش روابط عمومی انجمن لوله و اتصالات پی وی سی، در فهرست این مطالعه سرفصل های زیر عنوان شده است:


- چکیده


- مقدمه


- دیدگاه های متعدد در خصوص مفهوم برند


- دلایل اهمیت برند


- برخی از عوامل موثر بر برندسازی موفق


- جایگاه برند در برخی از قوانین کشور


- نگاهی بر وضعیت موجود برخی از برندهای بنگاهی در ایران


- محدودیت های برندسازی و ثبات آن در ایران


- مطالعه تطبیقی و بررسی سیاست ها و اقدامات حمایتی سایر کشورها در برند سازی


- نتیجه گیری و پیشنهادها

 

برای دریافت فایل این پژوهش اینجا را کلیک کنید.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد