ارسال پاسخ

۱۰ تير ۱۳۹۶
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n970

pvc-asso.ir

تبلیغات و هوش تاکتیکی

هوشمندی تاکتیکی می تواند بزرگترین غیرممکن ها را ساده و امکان پذیر و موفقیت را در هر کاری میسر کند.

هوشمندی تاکتیکی در تبلیغات به شکل حرفه ای آن شامل جمع آوری، تجزیه و تحلیل و به کارگیری اطلاعات تبلیغاتی در زمینه قابلیت ها (نقاط قوت)، آسیب پذیری ها (نقاط ضعف) ، اهداف رقبا و شفاف سازی توسعه ای صورت گرفته در خارج از محیط تاکتیکی است. ( در گذشته وضعیت رقبا نادیده گرفته می شد اما فناوری جدید همه چیز را عوض کرده است) .

 

 هدف این بحث ، تشریح و معرفی آن نوع از هوشمندی قابل اجرا است که سمت و سوی رقابت ها را مشخص می کند.

 

هوشمندی تاکتیکی به شرکت ها این امکان را می دهد که از طریق تجزیه و تحلیل حرکات رقبا قبل از آن که تحت تأثیر محیط پیرامون قرار بگیرند، از طریق تبلیغات، بازار خود را پیش بینی کنند و توسعه دهند.

 

هوشمندی تاکتیکی بیشتر به نقاط ضعف داخلی که در حقیقت نقاط قوت رقبا نیز محسوب می شود، توجه می کند و سعی در آشکار کردن آنها دارد. هوشمندی تاکتیکی یک برنامه سیستمی و اخلاقی برای جمع آوری، تجزیه و تحلیل مدیریت اطلاعات است که می تواند طرحها، تصمیم ها وعملیات شرکت را تحت تأثیر خود قرار دهد.

 

هوشمندی تاکتیکی می تواند بزرگترین غیرممکن ها را ساده و امکان پذیر و موفقیت را در هر کاری میسر کند.

 

امروز تبلیغات در اقتصاد مبتنی بر رقابت، عنصری کلیدی است و در دنیای تجارت، جایگاه غیرقابل انکاری دارد. نوشابه های رژیمی شرکت کوکا کولا، خود داستان موفقیت یکی از آژانس های تبلیغاتی به نام اس. اس.سی. بی (s.s.c.b ) بود که با هوش تاکتیکی و بررسی شرایط بازار، تعیین جایگاه محصول در آن، نامگذاری، بسته بندی و ... موفق به تثبیت نام محصول خود: «دایت کولا» (diet cola) در بازار شد.

 

احمد روستا و علی خویه

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد