ارسال پاسخ

۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n1572

pvc-asso.ir

نوآوری های ارائه شده در نمایشگاه NPE 2018

نمایشگاه NPE  که هر سه سال یکبار برگزار می شود، امسال در فلوریدا، اورلاندو با بیش از 2 هزار غرفه دار دایر شد.

سرویس ترجمه انجمن لوله و اتصالات پی وی سی: در این نمایشگاه نوآوری هایی در زمینه، کامپوزیت های چوب پلاستیک با پوشش پلیمری، اکسترودر های NG SolEx و ConEx NG، مجموعه PVC های انعطاف پذیر، تولید مواد افزودنی برای پلاستیک های حاوی مواد بازیافتی، دستگاه کوپله برای خطوط اکستروژن لوله و میکسرهای گرم کننده و سردکننده ارائه شد.

 

کامپوزیت های چوب پلاستیک با پوشش پلیمری

Americhem کامپاندهایی حاوی PVC، ASA و PE را نشان می دهد.  این ترکیبات می توانند به عنوان پوسته یا پوششی برای کامپوزیت های چوب پلاستیک باشند. این پوشش ها از کامپوزیت در برابر عناصر مختلف محافظت می کند. هر خط محصول ترکیبی از پایداری ابعاد بهبود یافته، دوام و مشخصات ظاهری عالی را ارائه می دهد که به مشتریان و مصرف کنندگان این امکان را می دهد که بهترین انتخاب را برای رزین پایه اولویت قرار دهند. هر نوع پلیمر مجموعه ای از مزایای مختص خودش را برای تولید مواد اکسترود شده ارائه می دهد:

 

پوشش کامپوزیت ها مبتنی بر  PVCدارای مقاومت در برابر هوازدگی بهبود یافته، براقیت کاهش یافته و توانایی  کنترل کردن مزایای PVC در فضاهای تیره رنگ است

 

پوشش کامپوزیت ها مبتنی بر PE کاهش براقیت، مقاومت در برابر خراش و هوازدگی را ارائه می دهد و کامپاندهای پیش رنگ بر پایه  ASAدر حجم های پایین در دسترس هستند که در Americhem منحصر به فرد است. محصول Ecap به مصرف کنندگان ظاهر چوب واقعی، رنگ تیره تر، مقاومت در هوازدگی  و دوام بهتردر هنگام کار با رزین ترجیح داده شده ارائه می دهد. همچنین Ecap  به محصول نهایی برای مقاومت در برابر ضربه بهتر، مقاومت در برابر رطوبت، سفید شدگی و خراش، چسپندگی پوشش به بستر( سابستریت)و درجه آتش سوزی کلاس A کمک می کند.

 

 

 

اکسترودر های NG SolEx و ConEx NG

Battenfeld-Cincinnati اکسترودر هایNG SolEx تک مارپیچ و اکسترودرهای کونیکال دو مارپیچ ConEx NG و اکسترودر ستاره ای را ارائه می دهد. تمام این ها مجهز با آخرین صنعت 4 و سازگار با کنترل BCtouch UX است. اکسترودرها برای تولید محصولات در بخش های ساخت و ساز و بسته بندی در صنایع ورق و پروفیل و لوله مورد استفاده قرار می گیرد.اکسترودرهای تک مارپیچ SolEx NG برای کاربردهای عملکرد بالا که تا 20 درصد خروجی بالاتر، 15درصد هزینه های انرژی پایین تر و حدود°F 15-20 دمای مذاب کمتر را ارائه می دهد. با توجه به این ویژگی برای تولید لوله های پلی اولفین از سایز میکرو تا قطرهای بالا 2.6 متر مناسب است.

 

اکسترودر دو مارپیچ کونیکال  ConEx NG  با طراحی انعطاف پذیر که به طور گسترده خروجی  برای لوله های PVC و اکستروژن پروفیل و ورق را پوشش می دهد.طراحی نوآورانه آن منجر به صرفه جویی در انرژی تا 20% می شود.طراحی مکانیکی پلت فرم تنظیمات بسیاری برای کاربردهای کو اکستروژن و ابتدایی ارائه می دهد.

 

 

مجموعه PVC های انعطاف پذیر

Teknor Apex یک مجموعه از PVC انعطاف پذیر را برای محصولات ساختمانی عرضه می کند که با Proposition 65 کالیفرنیا سازگار است. گفته می شود که ترکیبات Apex 2324A2 حاوی هیچ نوع موادی که تحت مقررات  proposition لیست شده است، نمی باشد این مواد عملکردی مشابه با ترکیبات استاندارد که در کاربرد محصولات ساختمانی در داخل و خارج استفاده می شود، ارائه می دهد. این مجموعه شامل هشت ترکیب با سختی  Shore A در محدوده 55 تا 90است.

 

اینها گریدهای کدر و مات هستند که به خوبی در محدوده گسترده ای از دما اکسترود می شوند و در برخی موارد برای کو اکستروژن با PVC سخت مناسب است. این شرکت می تواند ورژن سفارشی از محصولاتی که شامل خواص حفاظت UV و ضد قارچی است ، ارائه می دهد.مثالهایی از کاربرد ترکیباب جدید، عایق سازی پنجره، عایق کاری در برابر هوا در لبه های بالا و پایین درب متحرک و سایر پروفیل های داخلی و خارجی هستند.

 

 

تولید مواد افزودنی برای پلاستیک های حاوی مواد بازیافتی

Struktol درحال گسترش خط تولید مواد افزودنی برای پلاستیک های بازیافتی و ترکیبات پلیمری که حاوی مواد بازیافتی هستند می باشد. محصولات این شرکت در سیستم های مختلف رزین از پلی اولفین ها تا پلاستیک های مهندسی استفاده می شود و هدف آن ترکیباتی است که حاوی 100درصد مواد بازیافت شده یا موادی با سطوح مختلف از مواد بازیافت شده صنعتی و پس از مصرف است.

 

به عنوان مثال TR 052 یک سازگار کننده و کمک میکس کننده است که این امکان را می دهد که محصولات بازیافت شده درطیف وسیعی از پلیمرها گنجانده شود.پردازنده ها می توانند خواص فیزیکی بهبود یافته را تحقق بخشندو برای قابلیت فرایندپذیری کلی ترکیبات، به سطوحی از محتوای بازیافتی نیاز است.  TR 052به طور قابل توجهی فرایند پذیری و عملکرد جریان های مخلوط بازیافت شده مورد استفاده را زمانی که جداسازی رزین ها از قبل انجام نشده است بهبود می دهد. این افزودنی سازگار با سیستم های مختلف پلیمری است و امکان توسعه استفاده از این مخلوط جریان های بازیافت شده را می دهد.

 

دستگاه کوپله برای خطوط اکستروژن لوله

Sica متخصص در تجهیزات پایین دستی برای خطوط اکستروژن لوله یک دستگاه کوپله با مادگی الکترومکانیکی عملیاتی شده به جای راه حل های پنوماتیکی و هیدرولیکی رایج ارائه می دهد.تصمیم استفاده از تکنولوژی الکتریکی چندین مزیت دارد که شامل عملیات دینامیک، سطوح پایین صدا، دقت بالا ، کنترل زمان واقعی پارامترهای فرایند است.

 

دمای مرتبط با تغییرات ویسکوزیته  که می تواند بر پاسخ سیستم تنظیم تاثیر بگذارد.مزایای دیگر عبارتند از حذف مشکلات زیست محیطی مرتبط با تکنولوژی هیدرولیکی و مصرف انرژی بسیار پایین تر که مربوط به چرخه تشکیل کوپله است. دستگاه کوپله Unibell با استفاده از المنت های گرمایش مادون قرمز با موج کوتاه(اون های IR-SW یا اون های کوتاه موج)که کارایی حرارت  دهی را به لطف هندسه تعریف شده آون و توزیع دقیق المنت ها ی حرارتی و پیکر بندی الکتریکی و ساختاری هر المنت حرارتی مرتبط با مواد پلاستیکی ویژه ای که باید گرم شود، به حداکثر می رساند. Sica همچنین سری اره های ستاره ای TRS W اتوماتیک در خط را نمایش داد.

 

این سری بسته به قطر لوله در ورژن های W500 و 250W و 160W در دسترس است که می توان انوع لوله های پلاستیکی را بدون هیچ گونه حذف مواد ببرد و پخ بزند.

 

 

میکسرهای گرم کننده و سردکننده

MTI Mischtechnik یک میکسر دارای گرم کننده و خنک کننده برای تولیدکنندگان لوله PVC ارائه داد. واحد M2000/K8000 دارای محفظه خنک کننده 8000 لیتری که بیش از 7 متر طول و تقریبا 5 متر ارتفاع دارد. نصب سیستم( بزرگترین میکسر کامپاندینگ گرم کننده/ خنک کننده) تا به اکنون به آمریکا عرضه شده است.که تقریبا دارای ظرفیت دو برابرمیکس در مکان مصرف کننده است.

 

Burkhard Wulfمدیر فروش منطقه در MTI گفت: ما شاهد روند افزایش حجم تولید در بازار ایالت متحده بوده ایم. M2000/K8000 یک میکسر گرم کننده/ خنک کننده  است که برای ترکیب یک بچ با حجم 950کیلوگرم مناسب است. این میکسر می تواند 7500 کیلوگرم از مواد میکس شده در هر ساعت تحویل دهد.این میکسر ها براساس یک اصل مدولار طراحی شده اند و در بسیاری از کاربردها به دلیل اندازه، واحدهای درایو و آپشن های تجهیزات استفاده می شوند.

 

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد