ارسال پاسخ

۲۷ فروردین ۱۳۹۷
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n1479

pvc-asso.ir

لوله PVC چند لایه بازیافت شده

هدف این است چگونه سرمایه گذاری می تواند به صرفه جویی در مواد خام کمک کند. می توان پی وی سی را تا شش بار اکسترود کرد...

سرویس ترجمه انجمن لوله و اتصالات پی وی سی: شرکت Rollepaal در راستای تکنولوژی لوله های چند لایه با جای دادن و استفاده از مواد بازیافتی جهت کاهش هزینه ها، مواردی را بیان کرد.

 

آقای پل ون ایسبرگ مدیر فروش و بازاریابی Rollepaal گفت این بحث در مورد سرمایه گذاری نیست بلکه هدف این است که سرمایه گذاری چگونه می تواند به شما جهت صرفه جویی در مواد خام کمک کند. به این دلیل که مواد خام تقریبا 80 درصد از هزینه یک لوله را در برمی گیرد و هرچیزی که بتواند این هزینه را کاهش دهد تاثیر قابل توجهی در هزینه تمام شده محصول خواهد داشت یکی از این راه ها استفاده از لوله های چند لایه است که شامل مواد کم هزینه قابل بازیافت است.

 

 همچنین Pvc برای بازیافت مناسب است و می توان تا شش بار بدون از دست دادن خواص آن را اکسترود کرد و در طول عمر مفید آن تخریب نمی شود. منبع اصلی مواد قابل بازیافت پروفیل پنجره است در حالی که خروجی اصلی مواد قابل بازیافت لوله است.

 

 امروزه به دلیل محدودیت در تجربه و در دسترس بودن، مقدار بازیافت در لوله ها کمتر از 10 درصد است.محدودیت هایی در مورد اینکه کجا و چه مقدار مواد بازیافتی در کاربردهای خاص می تواند استفاده شود، وجود دارد.

 

علاوه براین اجازه استفاده از مواد قابل بازیافت در کاربردهای لوله های آشامیدنی وجود ندارد در حالی که لوله های فاضلابی می توانند تا حداکثر10 درصد از این مواد استفاده کنند. با این حال هسته لوله های فومی و لایه فشرده مرکزی لوله های دیواره ساختمند می توانند 100 درصد از مواد پی وی سی بازیافتی باشند.

 

همچنین استابلایزرهای حاوی کادمیوم که از رده خارج شده اند و  در برخی موارد در محصولات pvc وجود دارند، می توانند به عنوان مواد بازیافتی در لایه میانی لوله های  pvc چند لایه استفاده شود؛ در صورتی که غلظت کادمیوم کمتر از 1000 ppmباشد. Rollepaal می تواند لوله های چند لایه با یک هسته فومی در قطرهای بین 20 تا 800 میلیمتر را تولید کند.

 

-----

بیشتر بخوانید

لوله چیست؟ پی وی سی Pvc چیست؟ معرفی انواع لوله های پی وی سی

 

کاربرد انواع لوله ها / چگونگی انتخاب مواد ترموپلاستیک مناسب برای لوله کشی صنعتی

 

عمر طولانی لوله های پی وی سی ( PVC )

 

نقایص در فرایند اکستروژن و تاثیر بر کیفیت محصول

 

معرفی لوله های pvc شفاف مقاوم در برابر uv

 

5 گام کنترل ظاهری لوله و اتصالات پی وی سی

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تعرفه تبلیغات انجمن پی وی سی

اخبار مرتبط