ارسال پاسخ

۱۳ آبان ۱۳۹۶
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n1206

pvc-asso.ir

معرفی دو استابلایزر جدید سازگار با DCOIT ا(4و5 دی کلرو-2 اکتیل-4 ایزوتیازولین-3 –یک)

استابلایزرهای جدید فلزی مخلوط مایع برلوخر که در حال حاضر توسعه یافته اند با DCOIT سازگارند

سرویس ترجمه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پی وی سی: برلوخر یکی از تولیدکنندگان جهانی افزودنی های نوآورانه برای صنایع پلاستیک است که استابلایزرهای جدید فلزی مخلوط با مایع برای PVC که دارای پوشش حفاظتی در مقابل تخریب میکروبیولوژیکی است، معرفی می کند.

 

استابلایزرهای جدید Baerostab UBZ 635 XLP RF و Baerostab UBZ 782 XLP RF باعث یک چالش شیمیایی با DCOIT (یک ماده فعال در سری فرمولاسیون باکتری کش ها) شده و به همین جهت  صنعت را قادر می سازد تا محصولات PVC را مطابق با آخرین مقررات EU در ارتباط با باکتری کش ها تولید کنند.باکتری کش ها به طور گسترده برای محصولاتی همچون چادر، برزنت کامیون و نساجی برای جلوگیری از تخریب محصول توسط اثرات بیولوژیکی ناشی از قارچ ها،کپک ها و میکرو ارگانیسم ها استفاده می شود.

 

بسیاری از باکتری کش ها در EU ممنوع شده اند:

در اواسط سال 2012 مقرارات جدید اتحادیه اروپا برای محصولات باکتری کش ها به اجرا در آمد که باید به طور کامل تا پایان سال 2013 به کار گرفته می شد. بنابراین مقررات بسیاری از باکتری کش هایی که قبلا استفاده می شد حذف و  DCOIT جایگزین شد.

 

استابلایزر جدید مشکلات مرتبط با DCOIT را حل کرد:

با این وجود DCOIT منجر به واکنش شیمیایی نامطلوب با اجزای استابلایزرهای استاندارد می شود و بهره وری آنها را کاهش می دهد. استابلایزرهای جدید فلزی مخلوط مایع برلوخر که در حال حاضر توسعه یافته اند با DCOIT سازگارند و از این واکنش شیمیایی نامطلوب جلوگیری می کنند. بنابراین می توانند در سیستم جایگزین شوند.

 

دکتر Stefan Fokken، رئیس تحقیق و توسعه اظهار داشت که تیم توسعه برلوخر مفتخر است که برای مشتریان خود راه حل هایی خلاقانه برای تولید استابلایزرهایی با اطمینان بالا جهت انطباق  با آخرین الزامات صنعت  و قوانین و مقررات فراهم آورده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تعرفه تبلیغات انجمن پی وی سی

اخبار مرتبط