ارسال پاسخ

۷ آبان ۱۳۹۶
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n1191

pvc-asso.ir

عوامل فوم ساز شیمیایی اکستروژن لوله و پروفیل را افزایش می دهد

عامل فوم ساز XO-459 جدید، سرعت خط را 2 تا 4 درصد در اکستروژن لوله ABS  بهبود می دهد و XO-468 ساختار سلولی بهبود یافته در اکستروژن لوله PVC فراهم می آورد.

سرویس ترجمه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پی وی سی: Bergen LLC عوامل فوم ساز شیمیایی(CFA )برای استفاده در اکستروژن لوله و پروفیل را معرفی می کند. عامل فوم ساز XO-459 جدید، سرعت خط را 2 تا 4 درصد در اکستروژن لوله ABS  بهبود می دهد و XO-468 ساختار سلولی بهبود یافته در اکستروژن لوله PVC فراهم می آورد.

 

عوامل فوم ساز شیمیایی به طور ویژه برای استفاده در اکستروژن فوم لوله و پروفیل فرموله شده است.آنها همچنین می توانند سرعت خط اکستروژن را افزایش دهند تا آنجا که 2 تا 4 درصد بهبود در اکستروژن لوله ABS در مقابل استاندارد صنعتی بدست آمده است. به علاوه پروفیل های اکسترود شده سبکتری بدست خواهد آمد و مشتریان می توانند وزن پروفیل را مد نظر قرار دهند. عوامل فوم ساز شیمیایی همچنین برای فرایند پذیری در دمای خنک تر به کار می رود.

 

XO-459 ارائه شده به صورت قرص برای اکستروژن پروفیل و لوله ABS پیشنهاد شده و XO-468 ارائه شده به صورت مستربچ برای استفاده در اکستروژن لوله PVC و سایر پروفیل ها طراحی شده است.

 

عوامل فوم ساز XO و XOP برای استفاده در سایر کاربردهای پلاستیک مانند اکستروژن لوله، پروفیل و ورق، تزریق، قالبگیری چرخشی و دمشی و فیلم های اکسترود شده و همچنین اکستروژن کابل و سیم  و نوار پلی پروپیلن و سایر موارد قابل دسترس است. محصولات برای استفاده با طیف وسیعی از رزین های PP و PE، کوپلیمرها،PS،PPO،PPE موجود می باشد و همچنین فرمولاسیون های سفارشی نیز انجام می شود.

 

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تعرفه تبلیغات انجمن پی وی سی

اخبار مرتبط