ارسال پاسخ

۶ آبان ۱۳۹۶
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n1188

pvc-asso.ir

مهم: افزایش قیمت لوله و اتصالات پی وی سی تا سقف 10 درصد مجاز شد

انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پی وی سی با توجه به افزایش های متعدد در فرایند تولید، افزایش قیمت لوله و اتصالات پی وی سی را تا سقف 10 درصد مجاز اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پی وی سی، انجمن با توجه به افزایش های متعدد در قیمت مواد اولیه تولید لوله و اتصالات پی وی سی، دستمزد و بیمه، نرخ برابری ارز و غیره که سبب افزایش تحمیلی قیمت به این محصولات شده بود، افزایش قیمت لوله و اتصالات پی وی سی تا سقف 10 درصد را مجاز اعلام کرد. 


بر اساس این گزارش در نامه انجمن به مدیر کل نظارت بر کالاهای غیر فلزی که جهت اطلاع این مقام مسئول ارسال شده عنوان شده است: با توجه به موارد فوق تولیدکنندگان عضو این انجمن تا کنون افزایش نرخی در محصولات خود اعمال نکرده اند. لذا کمیسیون قیمت گذاری انجمن با بررسی دقیق عوامل موثر در افزایش قیمت و ملاحظه درصد تاثیر آنها در قیمت تمام شده، تصمیم گرفت حداکثر افزایش قیمت تا سقف 10 درصد را برای تولیدکنندگان مجاز اعلام کند.


بر این اساس شرکت ها با ملاحظه بازار مصرف و محاسبه درصد افزایش قیمت محصولات با توجه به صورت های مالی سال 95 مربوط به شرکت و رعایت ضوابط قیمت گذاری، می توانند اقدام به افزایش لیست قیمت های خود تا سقف 10 درصد کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تعرفه تبلیغات انجمن پی وی سی

اخبار مرتبط