ارسال پاسخ

۲ آبان ۱۳۹۶
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n1186

pvc-asso.ir

تاثیر ترکیبات انعطاف پذیر pvc بر ترکیبات آلی فرار(VOC) در کاربرد های داخل ساختمان

ترکیبات انعطاف پذیر pvc برای کاربرد های داخل ساختمان انتشارت ترکیبات آلی فرار(VOC) را از بین می برد

سرویس ترجمه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پی وی سی: TeknorApex نوآوری های گوناگونی برای کمک به افزایش کیفیت هوا، جایگزینی فتالات ها و همچنین کاهش رد پای کربن pvc ارائه داده است.

 

یک فهرست متنوع از ترکیب pvc انعطاف پذیر جدید برای کاربرد درون ساختمان که بیش از 90 درصد کاهش انتشار voc نسبت به pvc  استاندارد را نشان می دهد، گزارش شده است. این ترکیبات جدید بر اساس سه نوآوری توسط  TeknorApexتولید شده است 1) فرمولاسیون افزودنی طرح شده برای کاهش انتشار  voc2) نرم کننده بدون فتالات شامل انواعی که انتشارات کمتری از voc نسبت به نرم کننده های معمولی دارد و 3) نرم کننده های زیستی مشتق شده از محصولات جانبی گیاهان تجدید پذیر که همچنین شامل انتشار پایین voc است.

 

براساس اینکه چگونه این نوآوری ها ترکیب می شوند، ترکیبات با کاهش انتشار voc از محدوده 37 درصد تا 90 درصد قابل دسترس هستند( جدول را مشاهده کنید) آنهایی که شامل نرم کننده های جایگزین هستند تولیدکنندگان را قادر می سازد که نیاز های بازار را برای حذف فتالات ها برآورده کنندو دسته ای که شامل نرم کننده های زیستی اند کاهشی اساسی در ردپای کربن pvc فراهم می آورد.

 

ترکیبات جدید به استثنای نرم کننده های زیستی که به تازگی با نام تجاری biovinyl معرفی شده اند در لیست محصولات TeknorApex هستند. شرکت Teknor این محصولات را برای کفپوش ها ، داخل ساختمان های اداری و مسکونی و مبلمان داخلی ارائه داده است.

 

فرمولاسیون سفارشی برای ترکیبات با voc پایین نیز در دسترس است.  Teknorاین مجموعه از ترکیبات را برای کمک به تولید کنندگان در برخورد با اصول ساختمانی با استاندارد های دقیق در حال افزایش برای کیفیت هوای داخل و مطابق با الزامات گواهی نامه های FloorScore® و UL Greenguard توسعه داده است.

 

از آنجایی که نصف پلیمر pvc از آب دریا  و نرم کننده نوعی با بارگذاری 30% مشتق شده است، جایگزینی نرم کننده های زیستی (ترکیبات biovinyl) با فتالات های معمولی یک کاهش قابل توجهی در تقاضای انرژی انباشته(خوراک و تولید) را ممکن می سازد.

 

 

VOC Content (1): مقادیری از تست teknor برای اندازه گیری کل vocها

 

Voc به مدت 30 دقبقه با استفاده از واجذب گرمایی در 120 درجه سانتی گرادجمع شد سپس توسط کروماتوگرافی گازی آنالیز شدوتوسط اسپکتروسکوپی جرمی تایید گردید

 

LVOC (2): فرمولاسیون انتشار پایین ویژه

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد