ارسال پاسخ

۶ آبان ۱۳۹۶
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n1189

pvc-asso.ir

قالب های جدید برای تولید لوله های چند لایه انعطاف پذیر

بخش ساختمانی شرکت battenfeld-cincinnati دو سایز جدید از قالب های اکستروژن لوله را معرفی کرد.

سرویس ترجمه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پی وی سی: لوله های چند لایه pvc به مدت طولانی برای انواع کاربردها در بسیاری از مناطق جهان تولید شده است و تقاضا برای این لوله های سبک و کاربردی هنوز در حال افزایش است. در همان زمان تولید کنندگان در پی تولید تجهیزات با ظرفیت خروجی بالاتر شدند.

 

در پاسخ به این نیاز،بخش ساخت وساز cincinnati، دو مدل از قالب های لوله چند لایه خود را در نمایشگاه k ارائه داد که کاربرد انعطاف پذیر خود را مدیون ساختار مدولار آن است. وزن سبک لوله ها، ترکیبات مواد کم هزینه و حمل ونقل آسان تجهیزات ویژگی هایی هستند که توسط تولید کنندگان لوله های pvc سه لایه با لایه میانی فوم –کور و یا لایه میانی حاوی فیلر مطلوب تلقی شده است.

 

به همین دلیل بسیاری از تولید کنندگان لوله در حال حاضر سیستم قالب های خود را با قالب های لوله چند لایه جدید جایگزین کرده اند با این دو مدل قالب جدید اسپایدر( خورشیدی) 3-200 و 3-400،cincinnat به مشتریان راه حل مطلوب ارائه می دهد.

 

قالب ها  به ترتیب برای ابعاد لوله در بین 32 تا 200میلیمتر درقطر و یا از 110 تا 400 میلیمتر مناسب است و ظرفیت خروجی آن 350 تا 1200 کیلو در ساعت است. علاوه بر ظرفیت بالای آنها، ویژگی قالب شامل توزیع عالی ضخامت لایه با تلرانس پایین و همچنین زمان ماندگاری کوتاه به دلیل مسیر های جریان کوتاه و طراحی فشرده قالب است.

 

طراحی بهینه این قالب ها، امکان بهبود توزیع ضخامت دیواره در تولید لوله های چند لایه را فراهم می سازد. بنابراین در مصرف مواد صرفه جویی شده و حتی باعث افزایش توان خروجی دستگاه به میزان 20 درصد و کاهش وزن هر متر از لوله ها به اندازه 5 درصد می شود.

 

ویژگی برجسته قالب لوله های جدید توزیع لایه میانی آنها ست که کل پهنای باند مواد بدون مشکل و نیاز به انطباق و سازگاری پردازش خواهد شد. این قالب به پردازندگان انعطاف پذیری بهینه برای پردازش ترکیبات فوم و یا ترکیبات با محتوای فیلر و همچنین ترکیبات با نسبت بالایی ازقابلیت آسیاب شدن را می دهد. بازده آنها در تولید به دلیل طراحی مدولار آنها بیشتر افزایش می یابد که قادر به تبدیل سریع و آسان قالب به قالب لوله دو لایه است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد