ارسال پاسخ

۲۴ مهر ۱۳۹۶
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n1176

pvc-asso.ir

دای هد لوله پی وی سی به حجم بزرگتری نیاز دارد

ابزارهای چندگانه برای لوله های هسته فومی pvc یا لوله های سه لایه فشرده طراحی شده اند. ابزارهای این کاربرد در ابتدا توسط تولید کنندگان لوله و سپس...

 به گزارش انجمن تولید کنندگان لوله  و اتصالات پی وی سی، سر لوله های تک لایه(هد) برای UPVC،MPVC وOPVC   وجود دارد. این ابزارها ، هد لوله با اسپایدر تک و یا دوگانه هستند. در20 سال گذشته هیچ پیشرفت قابل توجهی در این ابزارها وجود نداشته است.

 

این تکنولوژی هنوز اساسا همان است و هیچ تغییری در معیارهای طراحی مشاهده نشده است. در مقایسه با ابزارهای غیر pvc، هد لوله های pvc به حجم های بزرگتری جهت تضمین زمان اقامت 3 تا 10 دقیقه نیاز دارد. Pvc به نوعی از فشرده سازی با حداقل مقدار فشرده سازی برای بهترین یکنواختی و همگنی مذاب لوله بعد از تورپیدو( قطعه ای در اکسترودرکه در انتهای سیلندر و مارپیچ قرار دارد و  کار آن تکمیل فرایند اختلاط و هموژن شدن مذاب است)، همچنین مجموعه قالب های طولانی تر نیاز دارد.

 

 ابزارهای چندگانه برای لوله های هسته فومی pvc یا لوله های سه لایه فشرده طراحی شده اند. ابزارهای این کاربرد در ابتدا توسط تولید کنندگان لوله و سپس توسط تامین کنندگان ماشین آلات توسعه یافت. طیف گسترده ای از انواع مختلف در بازار وجود دارد. این گوناگونی  برای هر سیستم کاملا متفاوت خواهد بود و اغلب با آزمون و خطا بهینه می شوند.

 

 با این حال، ابزارهای سنتی pvc دارای معایبی هستند. اکنون زمان بررسی تکنولوژی اسپایدر برای لوله های pvc فرا رسیده است. یک راه حل می تواند استفاده از یک قالب دو کاناله چند ظرفیتی باشد که برای قالب های چند لایه pvc استفاده می شود. Conextru قبلا چنین ابزاری را برای لوله های opvc دیواره سنگین ساخته است اما بهینه سازی بیشتر در حال انجام است.این ابزار در آینده نزدیک مورد آزمایش قرار خواهد گرفت.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد