ارسال پاسخ

۲۵ مهر ۱۳۹۶
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n1178

pvc-asso.ir

اکسترودرهای با ردپای کربن کوچک و عملکرد بهتر

این سیستم مورد علاقه پردازنشگرانی است که لوله های PVC استاندارد را در مقادیر زیاد تولید می کنند و باید بر اثر بخشی هزینه تمرکز داشته باشند.

سرویس ترجمه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پی وی سی: در میان نمایش های KraussMaffei راه حل های سفارشی برای مجموعه اکسترودرهای دومارپیچ D 36 جهت عملکرد بالای اکستروژن لوله های PVC طراحی شده است.

 

ترکیب اکسترودرهای دو مارپیچ KMD 108-36 E2/R منجر به  تولید لوله های PVC با ظرفیت 2000 کیلوگرم بر ساعت خواهد بود این قابلیت توسط راندمان کلی سیستم (OEE)با ویژگی های تکنولوژی فرایند که برای افزایش خروجی طراحی شده امکان پذیر است. با ترکیب دو اکسترودر KMD 108-36 E2/R، فضای مورد نیاز به یک سوم کاهش می یابد یعنی تولید با خروجی بالا حتی زمانی که فضا محدود است.

 

این سیستم مورد علاقه پردازنشگرانی است که لوله های PVC استاندارد را در مقادیر زیاد تولید می کنند و باید بر اثر بخشی هزینه تمرکز داشته باشند. خروجی بالاتر  با ردپای کوچکتر، هزینه های تولید را در دراز مدت کاهش می دهد. صرفه جویی در انرژی نیز قابل توجه است.

 

انرژی مورد نیاز در مقایسه با اکسترودر های بزرگتر که از دو مجرا استفاده می کند، کمتر است. عملکرد بالاتر ترکیب اکسترودرها منجر به صرفه جویی 0.02 کیلو وات انرژی را در ساعت/کیلوگرم  از مواد خروجی در مقایسه با یک KMD 164-32/R می شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد