ارسال پاسخ

۲۱ مرداد ۱۳۹۶
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n1061

pvc-asso.ir

عملکرد بالای روان کننده های Honeywell تایید شده برای فرمولاسیون لوله آب pvc

تولیدکنندگان لوله های PVC در آمریکای لاتین، افزایش در خروجی اکسترودر بیشتر از 25 درصد با جایگزینی HPLs به جای روان کننده های معمول داشته اند.

شرکت Honeywell متخصص در تولید مواد، گزارش کرد که خط Rheochem® از روان کننده با عملکرد بالا(HPLs)، تاییدیه سازمان بین المللی NFS و موسسه لوله پلاستیکی برای استفاده در  فرمولاسیون لوله های آب PVC دریافت کرده است.


این تاییدیه نشان می دهد که HPLs ایمن و موثر برای استفاده در لوله های پلاستیکی هستند که آب را به سراسر خانه ها و شهرها حمل می کند.این گواهی ها اجازه می دهد که تولید کنندگان لوله های آب PVC، صرفه جویی در هزینه و مزایای بهره وری از خط HPLs شرکت را تحقق ببخشند. صنعت پلاستیک، HPLs را به عنوان راه حلی ایمن و نو آورانه برای چالش های فرایندی منحصربه فرد صنعت PVC به رسمیت شناخته است. HPLs از شرکت Honeywell روان کننده ای با خصوصیات بسیار کارآمد است که به تولید کنندگان PVC این امکان را می دهد که کامپاند مواد را در دمای ذوب پایین تراکسترود کنند که سوختن، تغییر رنگ و پلیت آوت (رسوب مواد) را کاهش می دهد. 


همچنین نیاز به تعمیر مدوام را از بین می برد، مصرف انرژی را کاهش می دهد و میزان عدم انطباق را به حداقل می رساند. HPLs همچنین می تواند اتکا بر ذوب بالای پارافین با جایگزینی جزیی آن در فرمولاسیون های روان کننده، کاهش دهد.


تولیدکنندگان لوله های PVC در آمریکای لاتین، افزایش در خروجی اکسترودر بیشتر از 25 درصد با جایگزینی HPLs به جای روان کننده های معمول داشته اند. محصولات از مواد تجدید پذیر، محصولات بر پایه مواد غیر نفتی مشتق شده است و آمیزه ها می تواند متناسب با نیازهای خاص مشتریان باشد.


سازمان بین المللی NSF این محصولات را تایید کرده و برای محصولات مواد غذایی،آب و کالاهای مصرفی استانداردهایی ارائه داده است که منجر به استقرار حداقل عملکرد فیزیکی، اثرات بهداشتی، تضمین کیفیت، نشانه گذاری و الزامات نگهداری سوابق شد. نشان NSF بر روی محصولای لوله های پلاستیکی و سیستم لوله کشی بنا بر گزارش ها، به طور گسترده در صنعت شناخته و مورد قبول  واقع شده است.  

 

ترجمه و گردآوری: شادی حقدوست

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تعرفه تبلیغات انجمن پی وی سی

اخبار مرتبط