ارسال پاسخ

۲۰ شهریور ۱۳۹۷
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n1808

pvc-asso.ir

روان کننده های زیست تخریب پذیر

زمانی که روان کننده های داخلی ویسکوزیته مذاب را با کاهش اصطکاک بین مولکول ها کاهش می دهند، روان کننده های خارجی از چسپندگی مذاب به سطح فلز تجهیزات جلوگیری می کند.

سرویس ترجمه انجمن لوله و اتصالات پی وی سی: شرکت Emery Oleochemicals بر پایداری مواد افزودنی پلیمری با کارایی بالا که شامل طیف گسترده ای از روان کننده های مناسب با کاربردهای  PVC متمرکز کرده است.

 

روان کننده های Loxiol 100 درصد از منابع تجدید پذیر مشتق شده، بدون فتالات و قابلیت زیست تخریب پذیری بالایی دارد (این شرکت ادعا می کند که دارای تاریخ 178 ساله در تولید محصولات مبتنی بر منابع زیستی است). زمانی که روان کننده های داخلی ویسکوزیته مذاب را با کاهش اصطکاک بین مولکول ها کاهش می دهند، روان کننده های خارجی از چسپندگی مذاب به سطح فلز تجهیزات جلوگیری می کند. و به طور معمول ترکیبی از روان کننده های داخلی و خارجی برای دستیابی به نتایج مطلوب مورد نیاز است.

 

مدیر بازاریابی مواد افزودنی پلیمر سبز گفت: عوامل بسیاری مانند نوع پردازش، تجهیزات و فرمولاسیون  PVC قابلیت پردازش را تحت تاثیر قرار می دهند. بنابراین انتخاب درست و دوز روان کننده ها بسیار مهم است.

 

 با بهره گیری از ده ها تخصص در این صنعت Emery Oleochemicals به برداشت های ارزشمندی در مورد نیاز بازار دست یافته اند و به نوبه خودافزودنی ها را به خوبی تنظیم و سفارشی کرده تا مصرف کنندگان به نتایج مطلوب در هر دو کارایی پردازش و محصول نهایی دست یابند.

 

واحد تجاری مواد افزودنی پلیمرهای شیمیایی Emeryخط تولید گسترده ای از روان کننده ها برای نیاز های خاص در کاربردهای مختلف اختصاص داده است. به عنوان مثال در تولید پروفیل های پنجره، روان کننده های Loxiol خصوصیات سطح مانند براقیت سطح محصول نهایی را بهبود می دهد. برای کاربردهای شفاف (بیشتر ورق و فیلم) ضروری است که این افزودنی ها به صورت برعکس بر مقاومت نوری تاثیر نداشته باشند.

 

 ثابت شده است که این روان کننده ها شفافیت محصول نهایی را کاهش نمی دهند درحالی که قابلیت استفاده و ویژگی های محصول نهایی با استفاده از روان کننده های مناسب بهبود می یابد. همچنین در هنگام انتخاب روان کننده باید الزامات قانونی مورد توجه قرار گیرد.

 

همچنین اسباب بازی ها و یا کالاهایی که در تماس با مواد غذایی هستند، به روان کننده هایی نیاز دارند که ایمن باشند. برای این کاربردها Emeryروان کننده هایی با تاییدیه غذایی با توجه به استانداردهای بین المللی ارائه می دهد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد