ارسال پاسخ

۲۸ بهمن ۱۳۹۹
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n3404

pvc-asso.ir

اکسترودرهای دومارپیچ با صرفه جویی در مصرف انرژی

یک شرکت ایتالیایی نسل جدید اکسترودر دومارپیچ نا همسوگرد را به بازارهای آمریکا و کانادا معرفی کرده است.

واحد کارشناسی فنی انجمن لوله و اتصالات پی وی سی:

 

هر دو سری MD Plus و MD Nextmover برای لوله های  PVC، پروفیل ها و کامپوزیت های چوب پلاستیک مورد استفاده قرار می گیرد. این خطوط از سیستم انتقال مولتی درایو انحصاری این شرکت ، هندسه دقیق مارپیچ ناهمسوگرد و در هم نفوذ کننده، جدیدترین نسل موتور و ابزارهایی برای آنالیز مصرف برخوردار است.

 

گفته می شود تمام این ویژگیها برای ارائه سطوح بالایی از کارایی، دوام ، قابلیت اطمینان و پایداری تاثیر گذار بوده است. تکنولوژی مولتی درایو Bausano به علت گشتاور کرنش توزیع شده بر دو جفت موتور، تنش را به طور قابل توجهی روی شفت موتور، چرخ دنده ها و مارپیچ ها کاهش میدهد.

درمقایسه با سیستم های معمول،توزیع مبتکرانه حرکت(motion) مولتی درایو، احتمال بروز خطا را در اثر تنش بیش از حد بر روی اجزای مکانیکی کاهش میدهد که این امر افزایش میانگین طول عمر دستگاه را تضمین می کند. موتورها توسط یک مبدل فرکانس استاتیک واحد کنترل می شوند، ابزاری که می تواند چرخش مداوم و هماهنگی کامل بدون استفاده از هیچ دستگاه اضافی را تضمین کند.

 

 خط MD Nextmover از یک سیستم کاملا جدید کنترل اکسترودر دیجیتال تحت انقلاب صنعتی 4.0 با صفحه نمایش خازنی، چند لمسی و پانوراما بهره می برد. این سیستم با پردازش گزارش ها و نمودارها در زمان واقعی، به منظور آنالیز آسان و دقیق پارامترهای اکستروژن در هر مرحله از چرخه تولید، کنترل مداوم سیستم را انجام می دهد. MD Nextmover همچنین شامل یک سیستم نوآورانه انرژی هوشمند برای گرم شدن سیلندر بدون تماس است. با استفاده از یک میدان الکترومغناطیسی متناوب، این سیستم جدید ضمن کاهش صرفه جویی در انرژی تا 35%، کاهش چشمگیری در سایش و فرسودگی نیز خواهد داشت.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد