ارسال پاسخ

۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n2768

pvc-asso.ir

استفاده از اکسترودرهای کونیکال ( مخروطی) برای تولید نوار لبه PVC

Egger تولید کننده اتریشی نوار لبه، از اکسترودرهای دو مارپیچ کونیکال Cincinnati برای این عملیات در ترکیه استفاده کرده است.

سرویس ترجمه انجمن لوله و اتصالات پی وی سی: نوار لبه یکی از مواد اولیه ضروری و پر کاربرد در تولید انواع مبلمان به خصوص مبلمان‌ صفحه‌ای است. Egger  Dekor مستقر در گبزه ترکیه، از چندین مدل اکسترودر ConEx NG 65 استفاده می کند. Eggerعمدتا یک شرکت پردازش چوب است اما از این ماشین آلات برای تولید نوار لبه های ABS و PVC نیز استفاده می کند.

 

به گفتهEnder   مدیر فنی کارخانه، علاوه بر ABS و PVC که تقریبا در مقادیر یکسان پردازش می شود، مقدار کمی نوار مخصوص از  PMMA تولید می شود که این نوار لبه ها در 70 کشور جهان به فروش می رسد. نوارهای ABS در اروپای غربی و مرکزی تقاضای بیشتری دارد. در حالی که نوارهای  PVCدر اروپای شرقی و آمریکای شمالی رایج است.

 

Egger Dekor اولین ConEx NG 65 خود را در سال 2017 نصب کرد. مدیر ارشد فنی شرکت Cincinnati اظهار داشت که چندین کامپاند را در آزمایشگاه های فنی خود در وین پردازش کرده اند که عملکرد اکسترودر های کونیکال جدید را نشان دهند. منطقه ی پیش گرمایش طولانی و طراحی بهینه ماریپچ، یک نسبت متعادل از ورودی انرژی حرارتی و مکانیکی را تضمین می کند. بنابراین مواد مختلفی می تواند با  اعمال فشار تا 520 بار پردازش شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد