ارسال پاسخ

۲ تير ۱۳۹۹
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n2878

pvc-asso.ir

تکنولوژی خلا، قطعات اکسترود شده پیچیده را خشک می کند

این واحد خشک کن دمنده جدید تا حد زیادی مصرف انرژی را در مقایسه با نازل هوای فشرده کاهش می دهد. کاربردهای متداول شامل...

به گزارش واحد کارشناسی انجمن لوله و اتصالات پی وی سی، ACI مستقر در انگلیس، خشک کن های جدیدی برای اکستروژن لاستیک و پلاستیک های پیچیده توسعه داده است. این خشک کن ها ، به منظور جذب رطوبت از مقاطع با اشکال غیر معمول شامل اکستروژن لاستیک EDPM ، پروفیل های نامتقارن و درزگیرهای سیلیکونی در حین تولید طراحی شده است.

 

برای اطمینان از اینکه خشک کن به قطعه اکسترود شده آسیبی نمی رساند، از تکنولوژی خلا به جای هوای فشرده استفاده می شود که اغلب حاوی آب و روغن است. علاوه بر دستیابی به راندمان بالا در خشک کردن، هزینه های درحال اجرا از طریق مصرف انرژی کمتر، کاهش می یابد. این واحد با طول 1300 میلیمتر به راحتی می تواند در بیشتر خطوط تولید مورد استفاده قرار گیرد.

 

محفظه اصلی حاوی یک کانال جانبی دمنده و فن خنک کننده است و همچنین یک واحد جدا کننده دارد که مایع خنک کننده را برای بازیافت جمع آوری میکند. این واحد از فولاد ضدزنگ با غلتک های سرامیکی ساخته شده است و خطر خوردگی را از بین می برد.

 

این خشک کن ها برای مقاطع پیچیده و خاص طراحی شده است. به خصوص در خطوط تولیدی که جمع آوری آب یا مهار اسپری ضروری است، مناسب است. سرعت خشک کردن بستگی به اندازه مقطع دارد. اما مقاطع کوچکتر 0.02-6 میلیمتر می توانند با سرعت m/min 100 خشک شوند.

 

این واحد خشک کن دمنده جدید تا حد زیادی مصرف انرژی را در مقایسه با نازل هوای فشرده کاهش می دهد. کاربردهای متداول شامل اکستروژن لاستیک نیتریل،  EPDM، PVC، اکستروژن پلاستیک، درزگیرهای سیلیکونی، پروفیل ها، لوله ها است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد