ارسال پاسخ

۲ خرداد ۱۴۰۰
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n3786

pvc-asso.ir

استفاده از سنسور برای پیش بینی تعمیرات

SV87-KIT ترکیبی از سنسورهای لرزش و دما را در یک دستگاه قرار داده است که می تواند برای نظارت بر سلامت ماشین الات چرخشی، پمپ های صنعتی، فن ها، گیربکس ها و موتورها مورد استفاده قرار گیرد.

واحد کارشناسی فنی انجمن لوله و اتصالات پی‌وی‌سی:

 

 این دستگاه می تواند تغییرات لحظه ای لرزش در ماشین الات صنعتی را که می تواند نشان دهنده مشکلات باشد، تشخیص دهد. برای مثال در اکسترودرها، این سنسورها می توانند مشکلات مربوط به موتور مارپیچ- درایو و یا سیلندر و مارپیچ را که در آستانه خرابی و یا انسداد هستند شناسایی کند.

 

در قالب گیری چرخشی، می توان از SV87-KIT برای تشخیص تغییرات در ارتعاش و گرما در زمان واقعی استفاده کرد تا به پیش بینی مشکلات بالقوه جدی قبل از خرابی تجهیزات کمک کند. سنسورها را می توان بر روی هر سطحی نصب کرد و به یک شبکه WI- FIاتصال داد.این درگاه داده های حسگر را از راه دور ذخیره می کند و به صورت وایرلس قرائت ها را در زمان واقعی به یک دستگاه تلفن همراه یا رایانه منتقل می کند. مزیت این دستگاه تعمیرات قابل پیش بینی است.

 

 همچنین به افزایش بهره وری و  ایمنی کارگران کمک می کند. همچنین به کارمندان این امکان را می دهد تا برنامه های تعمیر و نگهداری را در اولویت قرار دهند تا ضمن کاهش خرابی، کارایی را به حداکثر برسانند. علاوه براین، نصب این دستگاه نسبت به سیستم های دارای سیم کشی متداول برای نظارت بر ارتعاش مداوم ، هزینه کمتری دارد و آسانتر است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد