ارسال پاسخ

۴ اردیبهشت ۱۳۹۸
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n2181

pvc-asso.ir

آلومینیوم عملکرد عایق بندی را افزایش می دهد

یک راه ساده برای پروفیل های  PVC  تا 100 درصد خلا محصور  طراحی شده که عملکرد عایق را بهبود داده است.

سرویس ترجمه انجمن لوله و اتصالات پی وی سی: مشاور طراح اتریشی در تکنولوژی AMX یک راه ساده برای پروفیل های  PVC  تا 100 درصد خلا محصور  طراحی کرده است که عملکرد عایق را بهبود داده است. 


مدیر عامل شرکت AMX گفت: آزمایشات با نانوذرات سیلیکات و آلومینیوم در ترکیب خشک با شکست مواجه شد. این پروژه بیش از دو سال به تاخیر افتاد و هزینه های اضافی را تحمیل کرد، اما در نهایت با موفقیت به پایان رسید. 


این تیم یک ایده جدید را دنبال کرد. یک قطعه فویل آلومینیومی 35 میکرونی در محفظه داخلی پروفیل(chamber profile ) قرار گرفت. این کار نفوذ پذیری را 1000 برابر نسبت به  PVC اصلی کاهش می دهد.


 فویل فلزی و پروفیل کامپوزیت وینیل این امکان را ایجاد می کند تا عایق حرارتی پنجره های پلاستیکی افزایش یافته و مواد مصرفی کمتر شود که باعث افزایش ارزش برای مشتری و مزایای زیست محیطی می شود، زیرا این پروفیل  می تواند به طور کامل بازیافت شود و تنها شامل  PVC، فویل آلومینیوم و فولاد است و مواد دیگر از جمله فوم پلی اورتان و فایبر گلاس تقویت شده را شامل نمی شود. تنها یک رویکرد رادیکالی برای تولید کامپوزیت  PVC و یک لایه آلومینیومی نازیک موفقیت را رقم زد.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد