ارسال پاسخ

۲۳ مرداد ۱۳۹۶
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n1065

pvc-asso.ir

کاهش استفاده از PVC در کامپوزیت های چوب –پلیمر جدید متابولیکس

کامپوزیت های الیاف چوب- پلیمر(wpc) موادی هستند که از ترکیب ذرات چوب یا سایر مواد فیبری  با  رزین پلیمر و افزودنی ها  برای بهبود عملکرد ساخته شده است.

این کامپوزیت ها به عنوان جایگزینی برای چوب یا پلاستیک در طیف گسترده ای از محصولات مانند کف سازی، نرده ها، محوطه سازی در فضای باز استفاده می شود زیرا نسبت به چوب جامد به تعمیر و نگهداری کمتری نیازمندند. pvc یکی از پلیمر های پایه اصلی برای استفاده در کامپوزیت های چوب پلیمر برای کف سازی و نرده هاست. 


اطلاعات اخیر در مورد بررسی استفاده از I6003 PHA در کامپوزیت چوب –پلیمر نشان می دهد I6003 یک کمک فرایند چند منظوره است که به عنوان یک پروموتر برای فیوژن موثرعمل می کند، اختلاط و پراکندگی چوب را بهبود می دهد و به طور قابل توجهی  گشتاور در اکسترودر را کاهش می دهد. 


شرکت متابولیکس با مشتریان برای توسعه  فرمولاسیون pvc/wpc برای سیستم کف سازی و نرده ها کار کرده است این فرمولاسیون ها، با اختلاط مواد PHA در سطح پایین بارگذاری، منجر می شود که نسبت استفاده از آرد چوب افزایش  در حالی که به طور همزمان استفاده از PVC کاهش می یابد. در طول پردازش اضافه کردن PHA(پلی هیدروکسی آلکانوات) حتی در سطوح پایین،گشتاور را کاهش می دهد و پردازش مواد کامپوزیت چوب –پلیمر را بهبود می دهد.


برای برنامه عملیاتی نرده ها، محصول نهایی خواص مکانیکی قابل توجه وبهبود کیفیت سطح را نشان می دهد. به طور کلی این راه حلی مقرون به صرفه است که خواص برتر مکانیکی و مزایای فرایند مواد ساختمانی PVC پرشده با چوب را بیان می کند. این کار نشان می دهد که مواد PHA می تواند مزایای عملکرد قابل توجهی در سیستم های کامپوزیت چوب –پلیمرPVC را فراهم آورد.

 

ترجمه: شادی حقدوست (کارشناس انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پی وی سی)

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تعرفه تبلیغات انجمن پی وی سی

اخبار مرتبط