ارسال پاسخ

۲۰ فروردین ۱۳۹۷
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n1459

pvc-asso.ir

گرید جدید PHA آمورف به عنوان افزودنی برای PVC و PLA

راه اندازی تجاری این گرید جدید از PHA آمورف نشان دهنده یک پیشرفت مهم برای متابولیکس جهت پیشبرد...

سرویس ترجمه انجمن لوله و اتصالات پی وی سی: شرکت متابولیکس خط جدید پلی هیدروکسی آلکانوات آمورف (PHA) برای استفاده به عنوان افزودنی کارا برای PVC و PLA(پلی لاکتیک اسید) راه اندازی کرد.

 

تولید این مواد جدید در کارخانه ای آزمایشی در ایالت متحده در جریان است و ظرفیت اسمی سالانه در طول سال 2016 تا 600 هزار پوند افزایش داشت. مدیر ارشد شرکت متابولیکس اظهار داشت که راه اندازی تجاری این گرید جدید از PHA آمورف نشان دهنده یک پیشرفت مهم برای متابولیکس جهت پیشبرد استراتژی کسب و کارمتمرکز بر پلیمرهای زیستی ویژه است وظرفیت آزمایشی گسترش یافته برای ما جهت حمایت از مشتریان موجود و فرصت هایی برای توسعه بازار جدید در فضای هدفمان استراتژیک است.

 

PHA آمورف (a-PHA) یک گرید نرم تر و الاستیک تر (دمای انتقال شیشه ای و یا Tg کمتر) از PHA است که عملکرد اساسا متفاوتی با اشکال بلوری PHA ارائه می دهد. a-PHA توسط تخمیر و استخراج با استفاده از یک فرایند بازیابی حلال ثبت شده، تولید شد.

 

فرایند تولید توسط سازمان حفاظت محیط زیست در ایالت متحده و اخیرا الزامات مقررات پیش تولید برای ورود ماده جدید به تجارت مورد بررسی قرار گرفت. چندین گواهینامه برای a-PHA به عنوان ماده ای بر پایه زیستی و طیف وسیعی از حالات تجزیه زیستی در انتظار تایید است، وقتی که به تنهایی و یا با سایر مواد مکمل استفاده می شود.

 

شرکت متابولیکس قصد دارد که به دنبال اجازه از FDA در ایالت متحده برای a-PHA در کاربردهای تماس با مواد غذایی باشد، که دامنه ترکیبات PHA در دسترس برای استفاده در تماس با مواد غذایی بسیار گسترده تر خواهد شد. متابولیکس قبلا اجازه FDA را برای گرید های PHA نیمه بلورین را در برنامه کاربرد تماس مواد غذایی دریافت کرده است.

 

در سطوح بارگذاری پایین، a-PHA می تواند به عنوان یک کمک فرایند و اصلاح عملکرد برای PVC به کار گرفته شود. این ماده بهره وری را در طول پردازش افزایش می دهد و عملکرد مکانیکی را بالا می برد همچنین صرفه جویی هزینه در سیستم های مواد PVC را ارائه می دهد.

 

در سیستم های کامپوزیت با پرشدگی بالا،استفاده از a-PHA، افزایش استفاده از خمیر چوب،فیلرهای معدنی و PVC بازیافتی را به جای PVC بکر قادر می سازد و خواص مکانیکی بهبود یافته را به دست می دهد.

 

متابولیکس همکاری نزدیکی با مشتریان در بسیاری از کاربردهای استفاده از a-PHA به عنوان اصلاح کننده برای PVC دارد. این کاربردها شامل مواد مکمل برای یک کفپوش که از PVC بازیافتی استفاده می شود، سیستم های کفپوش وینیل با پرشدگی بالا، سیم و کابل عایق، سطح بام ، کامپوزیت های پلیمری چوب/PVC و سایر مواد ساخت و ساز و ساختمانی می باشد. PHA آمورف همچنین محتوای زیستی و کمپوست پذیری بیوپلیمر PLA را تکمیل می کند.

 

درحالی که بهبود قابل توجهی در خواص مکانیکی مانند افزایش چقرمگی،استحکام و انعطاف پذیری را ارائه می دهد. براساس مزایای این محصول، شرکت متابولیکس با مشتریان علاقه مند به توسعه محدوده عملکردی جهت گسترش فرصت های بازار برای زیست پلیمر PLA کار می کند. بسیاری از این مشتریان بر توسعه مواد PLA اصلاح شده با a-PHA برای راه حل های بسته بندی پایدار، زیستی و قابل کمپوست متمرکز شده اند.

 

علاوه بر این برای انجام آزمایش های متعدد برای بسته بندی فیلم های شفاف، متابولیکس با مشتریان علاقه مند به PLA اصلاح شده با a-PHA ظروف تاشو شفاف ترموفرم در خدمات غذایی و بسته بندی مصرف کننده همچنین برای منسوجات بدون بافت در استفاده مراقبت های شخصی کار می کند.
 

-----

بیشتر بخوانید

لوله چیست؟ پی وی سی Pvc چیست؟ معرفی انواع لوله های پی وی سی

 

کاربرد انواع لوله ها / چگونگی انتخاب مواد ترموپلاستیک مناسب برای لوله کشی صنعتی

 

عمر طولانی لوله های پی وی سی ( PVC )

 

نقایص در فرایند اکستروژن و تاثیر بر کیفیت محصول

 

معرفی لوله های pvc شفاف مقاوم در برابر uv

 

5 گام کنترل ظاهری لوله و اتصالات پی وی سی

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد