ارسال پاسخ

۱ شهریور ۱۳۹۹
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n3029

pvc-asso.ir

رشد ثابت: Ceresanaبازار جهانی استابلایزرها را تحلیل می کند

استابلایزرها مواد شیمیایی مورد نیاز بسیاری از محصولات پلاستیکی و لاستیکی هستند. این مواد تولید و پردازش ایمن را قادر می سازند و از پلاستیک و لاستیک در برابر اثرات گرما، نور ماورابنفش یا اکسیژن محافظت می کنند.

واحد کارشناسی فنی انجمن لوله و اتصالات پی وی سی:

 

شرکت تحقیقات بازار Ceresana برای چهارمین بار بازار جهانی افزودنی های ضروری را تحلیل کرد. مدیر عامل Ceresana بیان کرد که در آمد حاصل از استابلایزرها تا سال 2025 به 5.5 میلیارد دلار  می رسد.

 

استابلایزرها معمولا براساس سرب، قلع یا کلسیم سنتز می شوند. گزارش فعلی Ceresana همچنین صابون های فلزی مایع و سایر محصولات را مورد بررسی قرار می دهد. استابلایزرهای  مبتنی بر سرب به طور گسترده ای توسط محصولات با پایه قلع یا کلسیم جایگزین می شوند. Ceresana انتظار دارد که مصرف جهانی استابلایزرهای کلسیم 3.9% در سال افزایش یابد.

 

تقاضای جهانی برای استابلایزرهای مبتنی بر قلع احتمالا در سال 2025 حدود 231000 تن خواهد بود. استابلایزرهای  پایه سرب به طور کامل از بازار اتحادیه اروپا ناپدید شده اند. در اروپا استابلایزرهای مبتنی بر کلسیم تقریبا محبوبترین ترین نوع هستند. در مقابل آمریکای شمالی بیشتر از استابلایزرهای قلع استفاده می کنند. در کل، آسیا اقیانوسیه بزرگترین بازار منطقه ای برای استابلایزرهاست که سهم 57% را به خود اختصاص داده است و پس از آن اروپای غربی و شرقی در جایگاه دوم قرار دارند.

 

استابلایزرها در کاربردهای مختلف

در سراسر جهان مهمترین کاربرد استابلایزرها در صنعت پلاستیک و به طور خاص تولید و پردازش  PVC است. بیشترین میزان استابلایزر در حال حاضر در تولید لوله های پلاستیکی مورد استفاده قرار می گیرد (حدود 375 هزار تن در سال 2017).

 

بیشترین مصرف استابلایزرها در وهله ی دوم  مربوط به پروفیل ها و پس از آن کابل ها، فیلم و کفپوش است. فروش این محصولات تا حد زیادی به بخش ساخت و ساز بستگی دارد. بنابراین  توسعه صنعت ساخت و ساز از اهمیت ویژه ای در تقاضای استابلایزرها برخوردار است. برای مثال افزایش آگاهی های زیست محیطی منجر به استفاده گسترده ای از پروفیل های  PVC  با قابلیت صرفه جویی در انرژی در سراسر جهان می شود که به نوبه ی خود منجر به افزایش تقاضا برای استابلایزرهای مورد استفاده در این بخش می شود.

 

Ceresanaپیش بینی می کند تا سال 2025 نرخ رشد سالانه 2.6% در بخش پروفیل وجود داشته باشد. در اروپای غربی و شرقی،  استفاده از پروفیل ها بر کل بازار حاکم است . در آسیا اقیانوسیه استابلایزرها عمدتا برای لوله ها استفاده می شوند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تعرفه تبلیغات انجمن پی وی سی

اخبار مرتبط