ارسال پاسخ

۲۵ خرداد ۱۴۰۰
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n3904

pvc-asso.ir

معرفی استابلایزهایی برای کفپوش ها با انتشار ترکیبات آلی فرار پایین تر

شرکت Valtris مجموعه کاملی از استابلایزرهای بهداشتی و عاری از فلزات سنگین را برای پی وی سی ارائه می دهد که بیشتر برای صنعت کفپوش از جمله کاشی های لوکس وینیل(LVT) کاربرد دارد.

واحد کارشناسی فنی انجمن لوله و اتصالات پی‌وی‌سی:

این استابلایزرها با دریافت تاییدیه کیفیت،هوای داخل رضایت بخشی را در ساختمان ها ارائه می دهند و در حین تحقق اهداف عملکردی، محصولاتی بدون نگرانی بالا(SVHC)را تولید می‌کنند. این گرید ها شامل پودر کلسیم- زینک و استابلایزر مایع فاقد باریم است که می توانند بدون فنول فرموله شوند. توسعه اخیر این شرکت استابلایزرهای LVT برای کاربردهای کفپوش است که  شامل Therm-Chek VT328L   و VT 329 P است که به ترتیب استابلایزرهای مایع و پودری هستند. گفته می شود که این استابلایزرها پایداری حرارتی عالی را ایجاد می کنند و در عین حال شفافیت مورد نیاز را برای کاربردهای لایه پوششی شفاف( Wear layer) حفظ می کنند.

 

محصولات پایدارکننده پودری Therm-Chek برای لایه های پایه در LVT طراحی شده که می توانند ضمن کاهش انتشار VOC، پردازش بهینه را ارائه دهند که برای صدور گواهینامه کیفیت هوای داخلی بسیار مهم است.

 

گرید Therm-Chek VT 218 P  عملکرد عالی اثبات شده را در لایه های پایه برای جایگزینی با استابلایزرهای مایع ثابت کرده است. با جایگزینی استابلایزرهای پودری 99% انتشار ترکیبات آلی فرار (VOC) کاهش می یابد و از نظر پایداری حرارتی هیچگونه اختلالی ایجاد نخواهد شد.

 

شکل- کاهش VOC با انتقال از استابلایزرهای مایع Therm- Chek (VT287L و VT 300 L) به استابلایزر پودری (VT 218 P) در فرمولاسیون لایه پایه  LVT

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد