ارسال پاسخ

۲۲ خرداد ۱۴۰۰
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n3882

pvc-asso.ir

معرفی یک استابلایزر جایگزین با استابلایزرهای بر پایه قلع

به گفته ی شرکت Adeka درژاپن بسیاری از مواد pvc در کاربردهای کفپوش، فیلم، سیم و کابل و پروفیل برای برآورده کردن الزامات پایدارای در حد عالی باید به چالش کشیده شوند.

واحد کارشناسی فنی انجمن لوله و اتصالات پی‌وی‌سی:

 

این شرکت سری جدید استابلایزرهای Ca-Zn  سری RUP و ADK Stab RX را توسعه داده است. به گفته ی این شرکت استابلایزرهای سری ADK Stab RX-400   به عنوان جایگزین استابلایزرهای قلع در کاربردهای سخت در نظر گرفته شده اند. گفته می شود این استابلایزرها می توانند شفافیت، ثبات رنگ و ثبات حرارتی بهتری را در مقایسه با سیستم های بر پایه قلع را ارائه دهند. همچنین، محصولات سری ADK Stab RUP که برای آمیزه سیم و کابل در نظر گرفته شده است، می توانند پایداری حرارتی عالی، ثبات در رنگ و ویژگی های پیری در برابر حرارت و خواص مکانیکی برتر را در مقایسه با استابلایزرهای بر پایه سرب ارائه دهند.

 

Adekaهمچنین یک سیستم استابلایزر توسعه داده است که قابلیت دوام بالایی در هوازدگیبرای pvc انعطاف پذیردرکاربردهایخارج ساختمان دارد. در این سیستم جدید، استابلایزر کلسیم- زینک ADK-Stab135 A بااستابلایزر نوری ADK Stab LA-81 (HALS) و جاذب  UVA  ترکیب شده است.بهبود پایداری را می توان از نمونه های در معرض حرارت مشاهده کرد.

شکل1- قابلیت دوام در برابر هوازدگی محصولات PVC  با ترکیباستابلایزر نوری  ADK-Stab LA-81، استابلایزر کلسیم – زینک ADK-Stab135 A   و جاذب UVA ( از نوع بنزوفنون)

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد