ارسال پاسخ

۲۳ خرداد ۱۴۰۰
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n3890

pvc-asso.ir

معرفی سری جدید استابلایزرهای قلع و کلسیم- روی برای اتصالات PVC

به گفته ی Songwon، تقاضا برای استابلایزرهایی که مطابق با  FDA  بوده و فاقد مواد با نگرانی بالا (SVHC) مانند تریس( نونیل فنیل) فسفیت و TNPPهستند، در حال افزایش است. این شرکت چندین افزودنی جدید که برای کاربردهای مختلف فرموله شده به خط تولید خود اضافه کرده است.

 

 

 

واحد کارشناسی فنی انجمن لوله و اتصالات پی‌وی‌سی:

 

Songstab CZ-LF420 یک استابلایزر کلسیم –روی(Ca-Zn) مایع برای PVC با کاربرد بسته بندی مواد غذایی است که گفته می شود پایداری حرارتی و شفافیت بالا را در کنار قابلیت پردازش خوب ایجاد می کند. Songwonبرای فیلم های انعطاف پذیر PVC که شفافیت بسیار بالایی دارند، 155Songstab BZ-L یک استابلایزر پر قدرت مایع باریم- روی (Ba-Zn) را ارائه می دهد که ثبات حرارتی و روان کنندگی خوبی دارد.

 

Songwonهمچنین طیف وسیعی از مواد افزودنی را برای اتصالات PVCعرضه کرده است. گفته می شود که استابلایزرهای قلع مایع،قوی هستند اما ممکن است روی نقطه نرم شدگی تاثیر بگذارند.

 

Songstab CZ-SF400 از پایدارکننده های حرارتی قلع جامد به صورت وان پک، نقطه نرم شدگی ویکات را بهبود می بخشد. همچنین گرید وان پک استابلایزر کلسیم- زینک جامد از سری Songstab CZ-SF300، قابلیت پردازش خوب و روان کنندگی و پایداری حرارتی بالا را دارند.

 

سری استابلایزرهای جامد کلسیم- زینک Songstab CZ-SF600  دارای تقویت کننده قلع هستند و برای اتصالات لوله به ویژه اتصالات با قطر بالا طراحی شده اند. قابلیت پردازش خوب، نقطه نرم شدگی بالای ویکات از جمله مزایای این افزودنی است.

 

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد