ارسال پاسخ

۲۴ آبان ۱۳۹۶
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n1228

pvc-asso.ir

طراحی پروفیل های جدید یوپی وی سی بدون نیاز به فلز

در فرایند کو اکستروژن، فوم با پایه پی وی سی به همراه پروفیل کواکسترود می شود. با این کار فوم سبب ایجاد استحکام بیشتر و بهبود مقاومت دمایی می شود

 
سرویس ترجمه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پی وی سی: شرکت AMCC زیر مجموعه گروه Altrya، به تازگی پروفیل جدید  پی وی سی ساخته که نیازی به تقویت با استیل ندارد. این پروفیل با اعمال  نیروی مکانیکی  و حرارتی سخت و محکم می شود. راز این شرکت استفاده از فوم به صورت کو اکسترود است که در عایق سازی و سختی محصول نقش دارد. تزریق فوم پلی یورتان که از گذشته و در روش های معمول انجام می شود، به عایق سازی کمک می کند، اما تاثیری در محکم سازی پروفیل ندارد، به علاوه بازیافت محصول را مشکل می سازد.


همچنین یکسری بهینه سازی در پروفیل ها انجام یافت تا دفرمه شدن و مقاومت آنها در برابر باد را افزایش دهد.


در فرایند کو اکستروژن، فوم با پایه پی وی سی به همراه پروفیل کواکسترود می شود. با این کار فوم سبب ایجاد استحکام بیشتر و بهبود مقاومت دمایی می شود. این فوم همچنین مشکلی در بازیافت ایجاد نمی کند. فوم کاملاً پروفیل را پر می کند؛ بنابراین سبب بهبود ساختار می شود با استفاده از فوم، ضریب دمایی و همچنین مقاومت در برابر نفوذ هوا بهبود می یابد. این محصول با نام تجاری A80 با استفاده از روش های استاندارد قابل بازیافت است.


تیم تحقیق و توسعه Alphacan به مدت دو سال بر روی بهبود فرمولاسیون فوم، پژوهش کرده و هم اکنون این فرمولاسیون توسط موسسه CSTB (Technical Centre for Building) ارزش گذاری شده است. پس از آن پژوهش هایی جهت طراحی فرایند و ساخت خط تولید انجام گرفت که به مدت 6 تا 12 ماه به طول انجامید.

 

برای این پروژه سرمایه ای  به میزان 11 میلیون یورو برای در سال های 2011 تا 2014 اختصاص یافت. ارزش ماشین آلات اولیه 7 میلیون یورو بوده و 4 میلیون یورو نیز جهت اتوماسیون شیشه گذاری و سخت افزار اختصاص یافته است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد