ارسال پاسخ

۲۱ آبان ۱۳۹۶
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n1218

pvc-asso.ir

مصرف کنندگان متقاضی استفاده از لوله های پی وی سی برقی هستند

بخش عمده ای از سرمایه کشور در پروژه های نیمه تمام محبوس شده اند و این موضوع سایر حوزه ها را تحت الشعاع خود قرار داده است.

به گزارش روابط عمومی انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پی وی سی، رضا آشتی جو معاون فروش شرکت داراکار با اشاره به این که لوله های پی وی سی برقی جایگاه خوبی در صنعت دارند، اظهار داشت: مشتریان زیادی متقاضی استفاده از این نوع محصول هستند همچنین به دلیل این که داراکار به واسطه نوع محصولات خود یعنی تولید انواع گرانول، ارتباط زیادی با مصرف کنندگان و تولیدکنندگان سیم و کابل دارد، از این میزان تقاضا در بازار آگاه است.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر این که لوله های برقی نیز از جمله صنایع وابسته به صنعت ساختمان است، اظهار داشت: متاسفانه هنوز این صنعت در حال رکود به سر می برد و بخش عمده ای از سرمایه کشور در پروژه های نیمه تمام محبوس شده اند و این موضوع سایر حوزه ها را تحت الشعاع خود قرار داده است.


آشتی جو خروج از رکود در صنعت ساختمان را در آینده نزدیک بعید دانست و گفت: به باور بنده چند سال آینده نیز در همین شرایط به سر خواهیم برد. باید توجه داشت که حاشیه سود در صنعت ساختمان در مقایسه با گذشته کاهش یافته و اکنون سرمایه گذاری به سایر بخش های دیگر منتقل شده است. حتی برخی از افراد که در ساخت و ساز فعالیت داشتند به دلیل حبس نقدینگی در کارهای نیمه تمام، دیگر فعالیتی انجام نمی دهند. اکنون در برخی از استان ها نیز مازاد مصرف در بخش مسکن وجود دارد.


این فعال حوزه تولید، هفدهمین نمایشگاه صنعت برق را به لحاظ حضور بازدیدگنندگان تخصصی کم رونق دانست و گفت: بخش های توسعه ای در کشور دچار مشکل هستند. ارگان های دولتی مانند وزارت نیرو نیز در پرداخت های خود با مشکل مواجه هستند؛ از این روی مشکلات نه تنها در بخش ساختمان بلکه در سایر حوزه ها نیز وجود دارد.

 

برای مطالعه اخبار شرکت داراکار اینجا را کلیک کنید.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تعرفه تبلیغات انجمن پی وی سی

اخبار مرتبط