ارسال پاسخ

۱۸ فروردین ۱۳۹۸
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n2163

pvc-asso.ir

استفاده 90 درصد بناهای جدید از لوله های برقی PVC

حاجی زاده حدود 30 سال در صنعت لوله برق به ویژه پی وی سی در بازار لاله زار فعالیت داشته و بیشتر با تولیدکنندگان سمنانی همکاری دارد. به عقیده او اکنون بیشتر بازار مصرف در بخش لوله های برقی در اختیار محصولات پی وی سی است و استفاده از محصولات بی کیفیت را محدود به پروژه های فاقد مهندس ناظر و یا مناطق دوره افتاده می داند.

این عرضه کننده لوله های برقی درباره وضعیت لوله های پی وی سی و مقایسه آن با پلی آمید در بازار گفت: در حال حاضر لوله های پی وی سی به دلیل استاندارد بودن که با کد 10 رقمی در بازار عرضه می شود، دارای کیفیت بالایی است و بیشتر تولیدکنندگان روی این موضوع دقت کامل دارند. از سوی دیگر چون مهندسان ناظر در ساختمان ها امر نظارت و کنترل را انجام می دهند، کیفیت محصولات ارتقا یافته است.

 

وی ادامه داد: این موارد کار یک فروشنده را تسهیل کرده است تا کنون امکان نداشته که ما لوله استاندارد برقی با کد 10 رقمی به خریدار عرضه کنیم و این جنس عودت داده شود، محصول همیشه با رضایت کامل مصرف کننده همراه بوده است.

 

حاجی زاده درباره استقبال از لوله های برقی پی وی سی در بازار توضیح داد: در حال حاضر در 90 درصد از بناهای جدید، لوله های پی وی سی مورد استفاده قرار می گیرد؛ چون مهندسین ناظر از تایید لوله های پلی آمید به دلیل بسوز بودن آن خودداری می کنند و باید حتما لوله های پی وی سی نسوز استفاده شود.

 

وی درباره معیارهای انتخاب مصرف کنندگان گفت: بیشتر مشتریان به دنبال محصول با کیفیت و استاندارد هستند و در موارد نادری که ساختمان فاقد مهندس ناظر و یا پروژه در منطقه دوره افتاده ای باشد، به دنبال تهیه محصول درجه دو و پلی آمید هستند.

 

حاجی زاده در خصوص وجود محصولات بی کیفیت و زیرپله ای در بازار توضیح داد: برخی از کارگاه های زیر زمینی وجود دارند که با تقلب و یا کپی برداری از برندهای معتبر، محصول تولید می کنند. این مسئله خیلی سریع به مصرف کننده ضربه می زند. ما به دنبال جنس نامرغوب نیستیم و همیشه محصول با کیفیت و استاندارد تهیه و به خریدار عرضه و توصیه می کنیم.

 

وی در باره وضعیت بازار توضیح داد: در مدت اخیر که بازار ساختمان در رکود قرار دارد و ساخت و ساز کم شده، مصرف لوله های برقی پی وی سی نیز کاهش یافته است.

 

این توزیع کننده لوله های برقی در خصوص وضعیت تعامل دربازار و روش تهیه محصول گفت: تا هنگامی که ما بودجه و نقدینگی کافی داشتیم به صورت نقد به مشتری ارائه می دادیم در حالی که بیشتر تعامل ما با همکار است و آنها مایل به تهیه جنس به صورت مدت دار هستند. در این شرایط مقداری دچار رکود شدیم. اکنون با توجه به عادی شدن تهیه مواد اولیه توسط تولیدکنندگان تا حدودی به شرایط عادی بازگشته ایم.

 

وی اظهار امیدواری کرد تا مواد اولیه تولیدکنندگان به موقع تامین و آنها نیز محصول را در زمان لازم در اختیار فروشنده و مصرف کنندگان بگذارند.

 

حاجی زاده در پایان گفت: در سال های گذشته هر کس به تمایل و درخواست خود محصول را تهیه و استفاده می کرد. کسی که می خواست جنس خوب تهیه کند اقدام به تهیه پی وی سی می کرد در حالی که اکنون به دلیل حضور مهندسان ناظر، مصرف کنندگان به سمت استفاده از محصولات استاندارد روی آورده اند.

 

 

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تعرفه تبلیغات انجمن پی وی سی

اخبار مرتبط