ارسال پاسخ

۲۱ آبان ۱۳۹۶
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n1219

pvc-asso.ir

کسب سهم بیشتر از بازار منوط به تولید لوله های نسوز برقی است

در این حوزه نیز برخی از جنس های بی کیفیت به بازار آسیب وارد کرده است. این در حالی است که اگر لوله های پی وی سی نسوز باشند می تواند سهم مناسبتری را در بازار از آن خود کند.

به گزارش روابط عمومی انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پی وی سی، مرضیه محمدی مدیر فروش شرکت لوله گستر خادمی نیز درباره وضعیت لوله های برقی پی وی سی در بازار و مقایسه سهم آن با لوله های مشابه مانند پلی اتلین و پلی آمید توضیح داد: هر کدام از این موارد سهم خود را در بازار دارند؛ اما اگر لوله های پی وی سی نسوز باشد می تواند سهم بهتری را در بازار کسب کند.


وی در همین زمینه ادامه داد: متاسفانه در این حوزه نیز برخی از جنس های بی کیفیت به بازار آسیب وارد کرده است. این در حالی است که اگر لوله های پی وی سی نسوز باشند می تواند سهم مناسبتری را در بازار از آن خود کند. 


شرکت لوله گستر خادمی به عنوان صادرکننده نمونه ملی در سال 1396 معرفی و مورد تقدیر قرار گرفت. محمدی در باره صادرات این شرکت گفت: ما در حال حاضر محصولات خود را به برخی کشورها مانند؛ آفریقا، سوریه، لبنان، ترکمنستان، افغانستان، عراق و تعداد دیگری از کشورها صادر می کنیم.


وی در حوزه صادارت موضوع کیفیت و قیمت را حائز اهمیت دانست و گفت: ما در این زمینه تا جایی که امکان داشت محصولات خود را با قیمت مناسب و با حفظ بالاترین کیفیت صادر کردیم به همین دلیل موفق شدیم تا رضایت مشتریان را جلب کنیم.


محمدی افزایش صادارت و کسب سهم بیشتر از بازارهای خارجی را منوط به حمایت های دولتی دانست و گفت: در این حوزه باید حمایت های واقعی از صادرکنندگان در قالب طرح های تشویقی صورت گیرد  و یا دست کم دولت در زمینه هموار کردن مسیر و همچنین تامین مواد اولیه مورد نیاز تولیدکنندگان حمایت های لازم را انجام دهد. 


وی همچنین کاهش هزینه های گمرکی را یکی از راهکارهای دیگر برای افزایش میزان صادارت دانست. 


این فعال حوزه تولید در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: ما تنها درصدد فروش نبوده ایم، بلکه هدف این بوده است تا مشتریان ما دائمی باشند. هنوز محصولات ایرانی در بازارهای خارجی شناخته شده نیستند و در این شرایط برخی نیز با عرضه محصولات بی کیفیت در بازارهای خارجی به این حوزه آسیب وارد کرده اند.

 


برای مطالعه اخبار شرکت لوله گستر خادمی اینجا را کلیک کنید.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تعرفه تبلیغات انجمن پی وی سی

اخبار مرتبط