ارسال پاسخ

۲۱ آبان ۱۳۹۶
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n1217

pvc-asso.ir

تصریح قانون بر استفاده لوله های پی وی سی برقی

برخی تنها تصور می کنند که صرفا قرار است سیم برق از  این لوله ها عبور کند و به همین دلیل از پلی آمیدها استفاده می کنند.

به گزارش روابط عمومی انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پی وی سی: فرشید غیاثی از مدیران شرکت وینو پلاستیک با تاکید بر این که قوانین همراه و در تایید لوله های برقی پی وی سی است، گفت:  با این وجود این صنعت بیشتر قیمت محور است و  مصرف کنندگان بیشتر به دنبال محصولاتی مانند پلی آمید و پلی اتیلن هستند که در این محصولات هم از ضایعات استفاده می شود و هم ارزانتر است. 


وی ادامه داد: متاسفانه بنا به دلایل ذکر شده، تولیدکنندگان لوله های برقی پی وی سی نیز به دنبال تولید لوله های کم کیفیت و پرکربنات رفته اند که این موضوع موجب شده است تا پی وی سی به نام جنس بی کیفیت و مشکل دار در بازار معرفی شود.


غیاثی اظهار داشت: ما به دنبال آن هستیم تا الگوی مصرف را تغییر داده و بهترین کیفیت را در این زمینه با تولید لوله های با کیفیت و قابلیت خم، ارائه دهیم. در این صورت مشتریان به راحتی می توانند از آن استفاده کنند. 


وی افزود: در حالی که لوله های برقی پلی آمید و پلی اتیلن در بازار حرف اول را می زنند که این موضوع غیرقانونی است، اما در این حوزه نیز قانون رعایت نشده و همه به دنبال منافع خود هستند. برخی تنها تصور می کنند که صرفا قرار است سیم برق از  این لوله ها عبور کند و به همین دلیل از پلی آمیدها استفاده می کنند و یا یک درجه بالاتر از پلی اتیلن بهره می گیرند در حالی که هر دوی این موارد آتش گیر هستند. بر اساس قوانین نظام مهندسی استفاده از لوله های برقی پلی آمید و پلی اتیلن در مصارف برقی ممنوع است.


غیاثی گفت:  تنها مشتریانی که می خواهند از محصول خوب استفاده کنند از لوله های برقی پی وی سی بهره می گیرند و این نیز بیشتر در پروژه های لاکچری و دولتی قابل مشاهده است.


وی  نظارت انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پی وی سی و همچنین تولیدکنندگان لوله های برقی پی وی سی برای ارائه یک محصول با کیفیت در حوزه لوله های برقی پی وی سی را ضروری دانست.

 

برای مطالعه اخبار شرکت وینوپلاستیک اینجا را کلیک کنید.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تعرفه تبلیغات انجمن پی وی سی

اخبار مرتبط