ارسال پاسخ

۲۱ آبان ۱۳۹۶
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n1221

pvc-asso.ir

کاهش هزینه در تولید کامپاندهای PVC

سیستم هایZeppelin اخیراً در یک اختراع به کار رفتند که به تولید فرمول های نرم PVC پرداخته و در آن فرایند میکس با فرایند اکستروژن آمیخته شده بود.

سرویس ترجمه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پی وی سی: کامپاندرهایHenschel RHC از شرکتZeppelin دارای شکل ویژه کونیکال هستند، به گونه ای که اجزای میکسر آنها برش بسیار کمی را ایجاد می کنند و برای مواد حساس به تنش های برشی بسیار مناسب هستند. این اکسترودرها دارای نسبت OD/ID برابر 1/66 هستند. این اکسترودرها به دلیل عدم وجود نقاط مرده برای مواد PVC بسیار مناسب هستند.


سیستم هایZeppelin اخیراً در یک اختراع به کار رفتند که به تولید فرمول های نرم PVC پرداخته و در آن فرایند میکس با فرایند اکستروژن آمیخته شده بود. این فرایند انرژی بسیار کمتری را نسبت به فرایندهای معمول دو مرحله ای مصرف می کند، چرا که نیازی به مرحله خنک سازی بین فرایند میکس و فرایند اکستروژن وجود ندارد.


 بنا به اندازه گیری های انجام شده توسط Zeppelin، در یک سیستم معمولی دو مرحله ای میزان انرژی مصرفی در حدود KWh/Kg 0/131 است، در صورتی که در سیستم جدید میزان مصرف انرژی به KWh/Kg 0/085 کاهش می یابد؛ بنابراین به طور مثال برای تولید 15 هزارو 600 تن از مواد نرم PVC در سال ( 2/5 تن در ساعت برای 260 روز کاری) میزان کاهش هزینه بیش از 61 هزار یورو در اروپا خواهد بود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد
ناشناس یکشنبه ۶ آبان ۱۳۹۷
سلام میشه یک روش کامپاند مناسب برای تهیه مواد لوله پیشنهاد بدید با تشکر ارسال پاسخ
ناشناس یکشنبه ۶ آبان ۱۳۹۷
ترتیب ایده آل اضافه کردن مواد اولیه در میکسر:
1- رزین پی وی سی و پایدار کننده حرارتی را باهم وارد میکسر گرم کرده و دما تا 60 درجه سانتی گراد افزایش می یابد . در این دما دی اکسید تیتانیوم، کمک فرایند و پر کننده اضافه شده و در دمای 70 درجه روان کننده ها افزوده می شود سپس دما تا 120 درجه در میکسر گرم افزایش یافته و در این دما آمیزه از محفظه میکسر گرم به میکسر سرد انتقال یافته و در دمای حدودا 40 درجه سانتی گراد مواد از میکسر سرد تخلیه شده و به خط تولید انتقال می یابد.