ارسال پاسخ

۳۰ آبان ۱۳۹۶
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n1233

pvc-asso.ir

بهبود لوله های PVC-O

با استفاده از مواد MRS50 به جای MRS45، صرفه جویی قابل توجهی در وزن مواد حاصل می شود. این صرفه جویی منجر به کاهش 58درصدی مصرف رزین می شود.

سرویس ترجمه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پی وی سی: شرکت Wavin بیان داشت که هم اکنون قادر به تولید لوله های با قطر بالاتر و در فشارهای 20 و 25 بار برای لوله های انتقال آب آشامیدنی است.

 

با استفاده از مواد  MRS50 به جای MRS45، صرفه جویی قابل توجهی در وزن مواد حاصل می شود.   این صرفه جویی منجر به کاهش  58درصدی مصرف رزین می شود.

 

این شرکت همچنین بیان داشت که اتصال بوشن جدیدی را برای لوله های PVC-Oطراحی نموده که در آن لوله امکان حرکت دارد و این امر سبب بالا رفتن راندمان لوله ها در زمین هایی با خاک نرم و یا هنگام زلزله می شود. انتظار می رود که در سال جاری این اتصال در شرکت Wavin واقع در آمریکا تولید شده و در سال های آینده در سایر نقاط جهان نیز قابل تولید باشد. در حال حاضر این اتصال برای لوله های سایز کوچکتر طراحی شده ودر آینده برای سایزهای بزرگتر نیز ارائه خواهد شد.

 

شرکت Molecor در اسپانیا که تولیدکننده لوله های PVC-O و ماشین آلات آن است. اظهار داشته که اخیراً ماشین آلاتی ساخته که قادر به تولید لوله های PVC-O تا قطر 1200mm هستند.  در حال حاضر این شرکت لوله های PVC-O خود را تا قطر 800mm تولید می کند، اما در آینده نزدیک این لوله ها تا قطر 1200mm تولیدخواهند شد.  

 

همچنین این شرکت طرح توسعه وسیعی را در رابطه با اتصالات خود به اجرا گذاشته است و طبق آن تا انتهای سال جاری، تمامی اتصالات شامل زانو، بوشن و تبدیل تا سایز 400mm تولید خواهد شد.

 

بنابه اظهار این شرکت، لوله های PVC-O در طرح توسعه بعدی، تاسایز 2000mm نیز تولید خواهند داشت.

 

-----------

لوله چیست؟ معرفی انواع لوله های پی وی سی

کاربرد انواع لوله ها / چگونگی انتخاب مواد ترموپلاستیک مناسب برای لوله کشی صنعتی

 

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد