ارسال پاسخ

۱۱ آذر ۱۳۹۶
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n1250

pvc-asso.ir

تولید آزمایشگاهی قبل از خرید خط تولید

سوالاتی که در خرید کسترودرها مطرح است شامل انتخاب سایز ماشین، انتخاب بهترین چیدمان برای فرمولاسیون مختلف و انتخاب بیشترین میزان خوراک دهی است.

سرویس ترجمه انجمن لوله و اتصالات پی وی سی: بسیاری از تولیدکنندگان اکسترودرخطوط تولید، اقدام به تولید خطوط برای تولید آزمایشی مشتریان می کنند. به طور مثال در آزمایشگاه Buss سوئیس، مشتریان می توانند فرمولاسیون جدید خود را در خطوط آزمایشگاهی این شرکت آزمون نمایند. این تولیدات آزمایشگاهی می تواند شامل تغییر در فرآیند، کامپوند، میکسر و سایر شرایط باشد.

 

شرکت آمریکایی B&P Process Equipment نیز دارای شش خط پایلوت در واحدSaginaw میشیگان است. مشتریان قبل از خرید خطوط تولید می توانند توسط این خطوط آزمایشگاهی، تولیدات مدنظر خود را انجام دهند. این خطوط آزمایشگاهی شامل کامپوندرهای سری 2 و 6 Trivolution، اکسترودرهای دو پیچه همسوگرد (15،19 و50 میلیمتر) و میکسر است. تولیدات آزمایشگاهی توسط هرکدام از این ماشین آلات قابل انجام است.

 

معمولا سوالاتی که در خرید کسترودرها مطرح است شامل انتخاب سایز ماشین، انتخاب بهترین چیدمان برای فرمولاسیون مختلف و انتخاب بیشترین میزان خوراک دهی است. مشتریان در این پایلوت ها با تغییر چیدمان وسایل می توانند به انتخاب صحیح دست یابند

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد