ارسال پاسخ

۱۸ اسفند ۱۳۹۷
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n2132

pvc-asso.ir

رشد 3 و نیم درصدی لوله های برقی تا سال 2025

پیش بینی می شود، بازار لوله های محافظ برقی از نرخ رشد مرکب سالیانه ای برابر با 3.5  درصد تا پایان سال 2025 برخوردار شوند. 

 سرویس ترجمه انجمن لوله و اتصالات پی وی سی: بررسی جنبه های مختلف بازار جهانی لوله های محافظ برقی و تجزیه و تحلیل یافته های حاصل از تحقیقات، رویکردهای مناسبی در ارتباط با چالش های موجود ارائه می دهد. 


نیازها، فرصت ها، محدودیت ها و موانع رشد موثر بر بازار جهانی، در نشریه تحقیقاتی جدیدی تحت عنوان "بازار جهانی لوله های محافظ برقی: آنالیز صنعت جهانی در دوره (2016-2012) و پیش¬بینی آن در بازه زمانی (2017-2025)" ارائه شده است. بازار این صنعت از جنبه های مختلف در مناطق مهمی چون؛ آمریکا، آسیای میانه، اروپا، آمریکای لاتین، خاورمیانه و آفریقا بررسی گردیده است. 


تجزیه و تحلیل گسترده ای بر روی همه زوایای بازار جهانی این محصول با تفکیک آینده بازار به دو بخش میزان تقاضا و ارزش مالی بازار در یک دوره زمانی 8 ساله (2017-2025) صورت گرفته است.

 

بازار جهانی لوله های محافظ برقی: تجزیه و تحلیل پیش بینی
گزارش تحقیقات انجام شده بر روی بازار جهانی لوله های برقی؛ شامل پیش بینی ارزش مالی و حجم تقاضای این لوله ها در دوره زمانی 2017-2025، ارائه گردیده است. 


چنانچه در این گزارش آمده، پیش بینی می شود بازار جهانی برای لوله های محافظ برقی در طول مدت ارزیابی این بازار از ارزش حدود 25.5 میلیارد دلار در سال 2017 به حدود 33.5 میلیارد دلار در پایان دوره برسد. طبق پیش بینی، با توجه به حجم تقاضا این بازار از رشد مرکب سالیانه 3.5 درصد در مدت دوره 2017-2025 برخوردار خواهد شد. 

 

بازار جهانی لوله های محافظ برقی: جنبه های موثر بر رشد
رشد بازار جهانی لوله های محافظ برقی تحت تأثیر چندین عامل است. از این موارد می توان به؛ رشد صنعت الکترونیک که موجب رشد بازار جهانی برای این نوع لوله¬ها می¬شود، اشاره کرد؛ جایگزینی لوله¬های قدیمی، افزایش تقاضا برای لوله¬های محافظ برقی، سهولت نصب و هزینه تعمیرونگهداری پایین، تقاضا برای لوله¬های محافظ برقی به دلیل پذیرش بیشتر توسط اپراتورهای مخابراتی در صنایع مختلف مصرفی، توسعه بازار، افزایش توسعه زیرساخت ها و همچنین فوایدی مانند خواص ضدخوردگی که سبب بالارفتن تقاضا شده از جمله دیگر عوامل موثر بر رشد بازار لوله¬های محافظ برقی می باشند. 


فاکتورهای دیگری مانند قیمت و نوسانات ارزی، هزینه بالاتر استفاده از پلاستیک¬های بازیافتی، کاهش تقاضا در بخش ساختمانی و تولید بیش از حد فولاد، می تواند چالش اصلی  در رشد بازار لوله های محافظ برقی باشد. 

 

بازار جهانی لوله های محافظ برقی: تجزیه و تحلیل براساس پارامترهای مختلف
تجزیه و تحلیل بازار جهانی لوله¬های محافظ برقی براساس پارامترهای مختلفی چون نوع مواد، نوع محصول، کاربرد نهایی، کاربرد و منطقه مورد نظر، انجام گردید. 

 

تقسیم¬بندی براساس نوع محصول، قسمت سخت این پیش¬بینی، تقسیم¬بندی بازار جهانی از لحاظ نرخ رشد و ارزش محصول است. در طول دوره ارزیابی، پیش¬بینی می¬شود نرخ رشد مرکب سالیانه بالاتر از 6/3% باشد. 

 

تقسیم¬بندی بازار جهانی لوله¬های برقی براساس نوع مواد اولیه (پلاستیک، PVC، HDPE، LDPE، PP، سایر مواد، فلزات، آلومینیوم، گالوانیزه، استیل)؛ نوع محصول (لوله های برقی سخت و لوله¬های برقی انعطاف¬پذیر)؛ کاربرد نهایی (مسکونی، تجاری، صنعتی)؛ کاربرد (کابل سیم الکتریکی، کابل داده¬های IT و مخابراتی) می¬باشد.

 

تقسیم¬¬بندی براساس نوع کاربرد، پیش بینی می شود سرعت رشد در بخش سیم و کابل الکتریکی تا سال 2025 به حدی بالا باشد که ارزش سرمایه گذاری قابل توجه در این زمینه، را بدست آورد. احتمال می¬رود که این صنعت هدایت کننده بازار جهانی شده و رشد مرکب سالیانه در حدود 3.5%را دارا باشد. 

 

تقسیم¬بندی براساس مصرف نهایی، بخش تجاری این صنعت از لحاظ سرعت و ارزش بسیار پرسود خواهد بود. پیش¬بینی می¬شود که در طول دوره ارزیابی رشد مرکب سالیانه¬ای در حدود 3.7% داشته باشد. 

 

تقسیم¬بندی براساس منطقه، انتظار می¬رود در منطقه آسیا و اقیانوسیه، بازار از جذابیت بیشتری برخوردار باشد. بازار لوله¬های محافظ برقی در منطقه آسیای میانه، احتمالا بر بازارهای دیگر به دلیل ارزش بالای آن که بیش از 15 میلیارد دلار در پایان سال 2025 می¬باشد، تسلط خواهد یافت.


تقسیم¬بندی براساس مواد، بخش پلاستیکی سریعترین رشد را خواهد داشت و همچنان در حال افزایش خواهد بود. این افزایش رشد مرکب سالیانه برابر یا بالاتر از 4.6%در طول مدت ارزیابی 2017-2025 خواهد بود. 

فواید داکت، لوله برقی و اتصالات PVC
1. ضدحریق
لوله و اتصالات محافظ برق از جنس نپروپلاست¬ها  (محصولات پلاستیکی جدید) خاصیت خود خاموش-شوندگی داشته و آتش نمی¬گیرند، مگر اینکه در معرض یک منبع آتش خارجی قرار گیرند. 

 

2. هدایت حرارتی 
لوله¬ و اتصالات برقی نپرو دارای هدایت حرارتی پایین تری نسبت به فلزات هستند. این پارامتر مانع از ایجاد تعریق در دیواره لوله ها می شود. 

 

3. سهولت حمل و نصب

لوله­ و اتصالات محافظ برقی نپروپلاست به راحتی نصب شده و دارای طیف وسیعی از اتصالات چسبی است که به راحتی می­توانند تعویض شده و این امر موجب صرفه­جویی در زمان، نیروی کار و هزینه می­شود، سبک وزن هستند، وزن مخصوصی در حدود یک پنجم لوله­های فلزی دارند. این مزیت سبب کاهش هزینه­های حمل و نقل شده و نصب لوله­ها را تسهیل می­کند.

 

4. ایمنی
لوله¬ها و اتصالات نپروپلاستیک غیرهادی بوده و جرقه نمی زنند.


5. غیرمغناطیسی
لوله¬ها و اتصالات نپروپلاستیک غیرمغناطیسی بوده، بنابراین افت ولتاژ را کاهش داده و افت نیرو را به حداقل می رسانند.


6. ضدخوردگی
لوله ها و اتصالات نپروپلاست خوردگی نخواهند داشت و تحت تاثیر افزودنی¬ها، الکترولیز، خوردگی جوی، نمکهای خاکی یا رطوبت بالا قرار نمی¬گیرند.
 

ترجمه: سمیه صلاحی، مدیرکنترل کیفیت شرکت پارس پولیکا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد
ناهید نعیم ابادی شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۸
با سلام و سپاس
مطالب ارائه گردیده بسیار مفید بوده است
درصورت امکان منابع گزارش داده شده لطفا بیان می نمایید. ارسال پاسخ

تعرفه تبلیغات انجمن پی وی سی

اخبار مرتبط