ارسال پاسخ

۱۴ آذر ۱۳۹۶
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n1256

pvc-asso.ir

نوآوری در میکسر های جدید

این روش اجرایی ساده در کارخانه کاهش هزینه های سرمایه گذاری و تعمیر را در مقایسه با سیستم های معمول منجر می شود.

سرویس ترجمه انجمن لوله و اتصالات پی وی سی: در Powtech 2017 سال جاری(26-27 سپتامبر 2016، نورمبرگ آلمان) Coperion میکسر جدید مکانیکی مواد فله MIX-A-LOT را توسعه داد. به عنوان یک گزینه اختیاری برای کارخانه های کامپاند کننده، این واحد مواد خوراک مقرون به صرفه، با سرعت بالا و همگن رافراهم می آورد .

 

این میکسر به سهولت قابل دسترسی و تمیز کردن است و در سه سایز برای سرعت خروجی بالاتر از 5 تن در ساعت در دسترس است. سطح محفظه میکس کننده از لحاظ الکتریکی جلا داده شده است.

 

میکسر جدید مکانیکی مواد فله MIX-A-LOT

 

این میکسر دارای ویژگی ترکیبی از اثر اختلاط مناسب و زمان اختلاط بسیار کوتاه به دلیل طراحی بهینه شده روتور میکسر است. سرعت های پایین پیرامونی و طراحی بهینه شکاف تا محفظه، امکان کنترل  مواد را می دهد بدون اینکه مواد تخریب و داغ شود. درب بازرسی بزرگ در مقابل MIX-A-LOT دسترسی آسان به کل فرایند را فراهم می آورد. یک دهانه اضافه در فلپ تخلیه نیز بازرسی و تمیز کردن این بخش را تسهیل می سازد.

 

مقرون به صرفه  بودن عالی مدیون هزینه های سرمایه گذاری و تعمیر و نگهداری پایین

 

روتور میکسر MIX-A-LOT  که اختلاط همگن عالی در کوتاهترین زمان را تضمین می کند

از ویژگی های این میکسر توانایی و عملکرد توزین است که وزن دقیق هر جز خوراک را ثبت می کند  تا  مقدار صحیح هر یک براساس فرمولاسیون تضمین شود. MIX-A-LOT دارای طراحی مقاومت در برابر فشار و خلا است.

 

همچنین تغذیه پنوماتیک مستقیم بدون نیاز به یک مخزن جداگانه برا ی انتقال پنوماتیک نیز امکان پذیر است. این روش اجرایی ساده در کارخانه کاهش هزینه های سرمایه گذاری و تعمیر را در مقایسه با سیستم های معمول منجر می شود . تلاش برای تمیز کردن درهنگام تغییر محصول میکسر بسیار کاهش می یابد و فضای کمتری در بالای اکسترودر مورد نیاز است.

 

--------------

لوله چیست؟ معرفی انواع لوله های پی وی سی

کاربرد انواع لوله ها / چگونگی انتخاب مواد ترموپلاستیک مناسب برای لوله کشی صنعتی

نقایص در فرایند اکستروژن و تاثیر بر کیفیت محصول

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد