ارسال پاسخ

۲۲ آبان ۱۳۹۶
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n1226

pvc-asso.ir

نوآوری در برش لوله ها

از مزیت های این سیستم این است که هیچ گونه سروصدایی حین برش ایجاد نمی شود، برش کاملاٌ تمیز و بدون پلیسه و تراشه است.

سرویس ترجه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پی وی سی: در تولید لوله و پروفیل اگرچه تمرکز اصلی بر حداکثر سرعت تولید است، اما به هر حال لازم است محصول جهت فروش و ارائه به مشتری در طول های مورد نیاز برش داده شود.

 

گروه TGG-HB تیغه های برش با دقت افقی و برش مرکب ( در دو جهت) برای برش پروفیل و لوله ساخته که هیچ گونه پلیسه و غباری ایجاد نمی کند.

 

 

به دلیل این که در حین برش قطعه به هیچ وجه ذوب نمی شود؛ بنابراین هیچ گونه تغییر شکلی درقطعه به وجود نمی آید و هیچ گونه سوختگی در محل برش و تیغه ایجاد نمی شود. تیغه گرم شده قادر به برش قطعات اکسترود شده با ضخامت بالا نیز هست. یک تنظیم کننده دما تیغه را تا دمای بهینه گرم می کند. دستیابی به یکنواختی کیفیت و ضخامت در تمام قطعه از مزیت های این تیغه است.


همچنین از مزیت های این سیستم این است که هیچ گونه سروصدایی حین برش ایجاد نمی شود، برش کاملاٌ تمیز و بدون پلیسه و تراشه است. 


شرکت CDS نیز دستگاه های برش متعددی را پیشنهاد کرده است. این شرکت تا 13 مدل کاتر و اره می سازد که بسته به ظرفیت برش، موتور و اندازه تیغه متفاوت هستند.


کاتر متحرک این شرکت قادر به برش لوله HDPE کروگیت با قطر 10 اینچ است که به صورت دورانی عملیات برش را انجام می دهد. طول لوله به صورت برنامه ریزی شده و به طور اتوماتیک از طریق سنسور اولتراسونیک کنترل می شود.


شرکت Sica ایتالیا با ساخت ماشینTRK/C2500 رنج اره های برش لوله های سایز بزرگ HDPE با ضخامت بالا را افزایش داده است.
 

این دستگاه برای برش لوله هایPE قطر 710 تا 2540 میلی متر طراحی شده است و قادر به انجام برش بدون تولید ضایعات است. این دستگاه قادر به سرویس دهی در محدوده وسیعی از ضخامت و دما است.
در دستگاه فوق از گیره های لوله استفاده شده است که در هنگام تغییر قطر، نیازی به استفاده از تجهیزات جانبی نیست. 
عملیات برش به صورت هیدرولیکی است، اما حرکت دستگاه برش به صورت الکترونیکی و تنظیم شده با سرعت اکستروژن است.
مدلTRS 160W این دستگاه برای لوله هایPP,PVC و PE به کار می رود.
شرکت Gillard انگلستان نیز دستگاه Servo-Torq Mini خود را به روز کرده که دارای یک لنز لمسی 150 میلی متری براساس استاندارد است. در این مدل از جدیدترین لنز دیجیتال  AC Servoاستفاده شده است که سبب افزایش راندمان سیستم می شود.
در این دستگاه امکان برش با سرعت 450 قطعه در دقیقه وجود دارد.
 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد