ارسال پاسخ

۵ اردیبهشت ۱۴۰۰
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n3657

pvc-asso.ir

سنسورهای Inoex از رادار برای اندازه گیری لوله استفاده می کنند

سنسور های بروز رسانی شده WARPاز خانواده Inoex از تکنولوژی رادار برای اندازه گیری دقیق قطر و ضخامت لوله بدون برقراری تماس در حین اکسترود لوله استفاده می کنند.

واحد کارشناسی فنی انجمن لوله و اتصالات پی وی سی:

WARP 8دارای هشت نقطه اندازه گیری است و در پنج سایز ارائه می شود که بسته به نوع ماده لوله می تواند قطر لوله را از 60 تا 1200 میلیمتر و ضخامت دیواره را از 5 تا 250 میلیمتر اندازه گیری کند.WARP 100دارای 38 نقطه اندازه گیری برای لوله های با تقاضای کیفیت بالا مانند لوله های تحت فشار و یا گاز است. 

 

این سنسورها در سه اندازه برای اندازه گیری قطر از mm90 تا 630 mm و ضخامت دیواره از 5 تا 125 میلیمتر وجود دارد. سنسورهای WARP XXL دارای 8 تا 32 نقطه اندازه گیری برای اندازه گیری قطر از 630 میلیمتر تا 3500 میلیمتر و ضخامت دیواره از 5 تا 250 میلیمتر است.  تمام مدل های این سنسورهای بروز رسانی شده دارای ردپای(footprint) کمتری هستند و انعطاف پذیری بیشتری برای قرار گرفتن در خط اکستروژن دارند. این طراحی همچنین امکان دسترسی آسانتر برای تعمیر و نگهداری در حین تولید و راه اندازی از راه دور را فراهم می کند.

 

حداکثر بهره وری و بازگشت سریع سرمایه:
WARP داده های فرایند را جمع آوری می کند، به خط اکستروژن اجازه می دهد تا با کنترل حلقه بسته کار کند و داده ها را برای مراجعه بعدی ذخیره کند. این سنسور یک رابط کاربر پسند دارد و برای صنعت 4.0 آماده است.


 اطلاعات را می توان متناسب با نیازهای کاربر تنظیم کرد. به عنوان مثال اپراتورهای خط ممکن است اطلاعاتی را که در بهینه سازی تولید به آنها کمک می کند، مشاهده کنند در حالی که پرسنل کنترل کیفیت ممکن است داده های تولید سطح بالاتر را ببینند. این سطح از شفافیت داده ها به بهینه سازی فرایندها برای بازده بیشتر فوت لوله در هر پوند رزین کمک می کندو با بهبود کنترل کیفیت هزینه های تولید را کاهش می دهد.
 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد