ارسال پاسخ

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n3767

pvc-asso.ir

معرفی روان کننده های خارجی زیستی در کنفرانس PVC 2021

واحد تجاری افزودنی های پلیمر سبز Emery Oleochemicals ترکیبی جدید از روان کننده های مناسب برای کاربردهای PVC سخت ایجاد کرده است.

واحد کارشناسی فنی انجمن لوله و اتصالات پی‌وی‌سی:

 

این افزودنی پلیمری جدید در کنفرانس  PVC 2021 رو نمایی شد. LOXIOL® G19یک جایگزین کاربردی برپایه ترکیبات زیستی برای 12 هیدروکسی استئاریک اسید (12-HAS) برپایه کرچک با ویژگی های پردازشی بسیار مشابه در PVC است.LOXIOL® G19با PVC بسیار سازگار است، چسپندگی را کاهش می دهد و خواص ضد پلیت اوت (رسوب افزودنی ها) خوبی را ارائه می دهد.

 

آزمایشات برای روان کننده LOXIOL® G19 در فناوری برابندر انجام شد که تولید را به صورت واقعی در مقیاس آزمایشگاهی شبیه سازی می کند. این آزمایشات از جمله تست میکسر، تست اکسترودرهای دومارپیچ کونیکال و اندازه گیری براقیت برای ارزیابی ویژگی های روان کننده جدید EMERY  انجام شد.

 

 نتایج آزمایشات نشان داد که LOXIOL® G19 دارای مشخصات مشابهی با سایر روان کننده های متداول است و می تواند در تولید لوله های  PVC و اکستروژن پروفیل استفاده شود. این روان کننده تغییری در نقطه نرم شدگی ویکات، خصوصیات مکانیکی یا رنگ محصول نهایی ایجاد نکرد. اکثر شرکت ها در حال حاضر از این روان کننده در مقیاص صنعتی استفاده می کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد