ارسال پاسخ

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n3697

pvc-asso.ir

پیش‌بینی بازار جهانی لوله و اتصالات تا سال 2027

به تازگی گروه تحقیقاتی Global Industry Analysts با ارائه‌ی گزارشی به بررسی و پیش‌بینی بازار جهانی لوله و اتصالات شیلنگ/ لوله تا سال 2027 پرداخته‌اند که در اینجا به بررسی نتایج حاصل از این گزارش می‌پردازیم.


- ارزش بازار جهانی لوله‌ها و اتصالات شیلنگ و لوله تا سال 2027 به 337.3 میلیارد دلار خواهد رسید.


- با توجه به بحران پاندمی ویروس کویید-19 ارزش بازار جهانی لوله و اتصالات لوله/ شیلنگ در سال 2020 حدود 266.3 میلیارد دلار بوده است که پیش بینی می شود این مقدار در سال 2027 به 337.3 میلیارد دلار برسد. برای این دوره پیش‌بینی نرخ رشد مرکب سالانه 3.4% در نظر گرفته شده است. پیش‌بینی می‌شود ارزش فولاد، با نرخ رشد مرکب سالانه(CAGR) 3% به 134.7 میلیارد دلار برسد. بعد از تجزیه و تحلیل‌های اولیه از پیامدهای تجاری پاندمی کرونا و بحران اقتصادی ناشی از آن،رشد سالانهدر بخش پی‌وی‌سی مورد اصلاح قرار گرفته و برابر با 4.3% برای دوره‌ی هفت ساله‌ی آینده در نظر گرفته شد.


- بازار ایالات متحده آمریکا در حوزه‌ی لوله‌ها و اتصالات در سال 2020 حدود 71.9 میلیارد دلار تخمین زده شده است در حالی که CAGR برای بازار چین حدود 6.1% پیش بینی شده است. چین دومین اقتصاد بزرگ جهان تا سال 2027 با نرخ رشد مرکب سالیانه‌ی گفته شده، اندازه‌ی بازار معادل با 69.8 میلیارد دلار  در این دوره پیش بینی دارد. از دیگر بازارهای جهانی قابل توجه ژاپن و کانادا هستند که پیش‌بینی می‌شود هر یک به ترتیب با نرخ رشد مرکب سالیانه برابر با 1% و 2.6% در دوره‌ی هفت ساله‌ی 2020-2027 رشد داشته باشند. نرخ رشد مرکب سالیانه برای کشور آلمان برابر با 1.7% پیش‌بینی شده است.


- CAGR برای فلنج‌های فلزیو متعلقات آن حدود 3.6% پیش‌بینی شده است. در بازار فلنج های فلزی آمریکا، کانادا، ژاپن، چین و کشورهای اروپایی نرخ رشد مرکب سالیانه3.1% را تجربه خواهند کرد.


- چین در این دسته از بازارهای منطقه همچنان دارای سریعترین رشد است.با وجود کشورهایی مانند استرالیا، هند و کره‌جنوبی پیش‌بینی می‌شود ارزش بازار آسیا اقیانوسیه تا سال 2027 به 47.3 میلیارد دلار برسد در حالی که بازار آمریکای لاتین با نرخ رشد مرکب سالیانه 4.5% ادامه پیدا خواهد کرد.

ترجمه: محمد رضا صابری
 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد