ارسال پاسخ

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n3759

pvc-asso.ir

چیلرهای فضای باز با قابلیت استفاده در طیف وسیعی از شرایط عملیاتی

شرکت Thermal Care چیلری طراحی کرده است که با طیف وسیع‌تری از شرایط عملیاتی نسبت به مدل‌های مشابه می‌‌تواند فرایند خنک‌ کردن را، در طول چرخه تولید انجام دهد. چیلرهای سری KSE Accuchiller به صورت پکیج‌شده و دارای یک واحد یکپارچه‌ی بیرونی خنک‌کاری با هوا، آماده برای کار در سخت‌ترین شرایط آب و هوایی هستند.

این محصولات در کارخانه آزمایش شده است و آماده‌ی نصب هستند. نصب آسان این واحد تنها به وصل کردن لوله‌کشی و برق نیاز دارد.

 

فن‌های EC در این چیلربا سرعت متغیرو صرفه‌جویی در انرژی این دستگاه را قادر می‌سازد تا از دمای 20- درجه فارنهایت تا 125+ درجه فارنهایت در برابر شرایط محیطی مقاوم باشد. همچنین فرآیند چرخش مایع،انعطاف‌پذیری بیشتر با امکان تنظیم دما بین 20 تا 80 درجه فارنهایت را می‌دهد.

 

چیلرهای سری KSE دارای سیستم کنترلی PLC بیرونی و مانیتور 7 اینچی رنگی تمام لمسی مشابه کنترلرهایی که قبلا در چیلرهای قابل حمل سری Accuchiller NQ به کار برده شده بود، روانه بازار شده است. این سیستم کنترلی قویبا عملکرد بی‌نظیر و قابلیت‌های گسترده‌ تشخیصی، بسیاری از گزینه‌های ارتباطی را فراهم می‌کند، بدین معنی که می‌توان از آن به عنوان یک شبکه یکپارچه برای انجام امور تبادل اطلاعات و امور کنترلی و مانیتورینگ استفاده کرد.

 

چیدمان صفحه نمایش برای بهبود رابط کاربری ساده‌سازی شده است که به آسانی بتوان گزینه‌ی مورد نظر را پیدا کرد. همچنین قابلیت اتصال به سیستمConnex، توانایی اتصال یکپارچه دستگاه‌‌‌ها، دسترسی ایمن و کنترل از راه دور تمام تجهیزات را میسر می‌سازد.

 

چیلرهای سری KSEبسته به شرایط استفاده، با وزنی در بازه‌ی 40 تا 720 تن در دسترس هستند. این شرکت همچنین نسخه‌ی کوچک این دستگاه با وزن 4 تا 30 تن را در دسترس قرار داده است که بسته به شرایط و کاربرد مشتریان بتوانند از آن استفاده کنند.

ترجمه: محمد رضا صابری

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد