ارسال پاسخ

۷ اردیبهشت ۱۴۰۰
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n3671

pvc-asso.ir

دوربین های حرارتی مناسب برای نگهداری و تعمیرات پیش اقدامانه

متخصصان تعمیر و نگهداری می توانند از دوربین های حرارتی جدید TiS75  شرکت Fluke برای آنالیز سلامت طیف گسترده ای از تجهیزات صنعتی و کارخانه ای استفاده کنند.

واحد کارشناسی فنی انجمن لوله و اتصالات پی وی سی:

این دوربین می تواند دما را از منفی 4 درجه فارنهایت تا 1022 درجه فارنهایت اندازه گیری کند و صفحه نمایش لمسی 3.5 اینچی آن تصویری با وضوح 384 در 288 را ارائه می دهد.ابزار بازرسی مادون قرمز به راحتی تصاویر حرفه ای و با کیفیت بالا از نقاط داغ موجود در ماشین الات و تجهیزات کارخانه را ثبت می کند.

 

همچنین این ابزار توسط کاربرانی که تجربه تصویر برداری با مادون قرمز را ندارند،قابل استفاده است.

از ویژگی های دیگر آن می توان به جریان داده، محاسبه نقطه شبنم و ضبط فیلم IS3  و AVI اشاره کرد. این دوربین حرارتی دارای منبع تغذیه AC، دو باتری یون لیتیم مقاوم، یک شارژر باتری، کابل USB، 4 گیگا بایت کارت  SD و کیف حمل و نقل است.

 

TiS75+قادر به ذخیره حدود 500 تصویر است و دارای دستیارهای شخصی داخلی است که تصاویر ثبت شده را سازماندهی می کند و با امکان افزودن اطلاعات شخصی کاربران روال بازرسی را آسان تر می کند. این دوربین می تواند کدهای QR را بر روی تجهیزات اسکن کند و به کاربران این امکان را می دهد تا تصایر مربوط به هر کدام از این تجهیزات را در طول زمان مقایسه و یک جدول زمانی برای بازرسی ایجاد کنند. اطلاعات مورد نیاز را می توان در تصاویر ذخیره شده به صورت یادداشت صوتی اضافه کرد.

 

از مزایای این دوربین ها، نگهداری کنشگرایانه و صرفه جویی در زمان است.شرکت ها به جای اینکه منتظر آسیب تجهیزات و ایجاد نقص در آنها باشند، می توانند تغییرات دمایی که مشکلات احتمالی را زودتر نشان می دهد، شناسایی کنند.

 

علاوه براین، سازماندهی تصاویر سریعتر است. به طور متوسط کاربران 25% زمان کمتری برای سازماندهی تصاویر حرارتی خود صرف می کنند و زمان بیشتری را برای آنالیز تصاویر و تشخیص مشکلات و رفع مشکلات قبل از آنکه به عیوب عمده تبدیل شود، صرف می کنند.

 

علاوه بر هشدار در مورد نقاط داغ، دوربین حرارتی TiS75+ با استفاده از ویژگی جدید محاسبه نقطه شبنم می تواند مناطق در معرض خطر آسیب رطوبت را تشخیص دهد. پس از محاسبه نقطه شبنم ، دوربین هشدار رنگی نقطه شبنم را نمایش می دهد. همه آنچه دوربین در دمای نقطه شبنم و پایین تر نشان می دهد به عنوان یک تصویر حرارتی نمایش داده می شود. این به کاربران اجازه می دهد تا به راحتی مکان چگالش را تشخیص دهند.Fluke TiS75 + حتی می تواند عملکرد بیشتری را ارائه دهد و تا پنج دقیقه فیلم رادیومتریک ضبط کند تا تصویری از تغییرات دما در طول زمان به دست آورد.

 

مطالعات انجام شده توسط برنامه مدیریت انرژی فدرالFEMP، تخمین می زند که یک برنامه تعمیر و نگهداری پیشگیرانه که به درستی کار می کند ، می تواند منجر به صرفه جویی در انرژی حدود 30 تا 40٪شود. نظرسنجی های مستقل دیگر نشان می دهد که به طور متوسط ، حفظ یک برنامه نگهداری پیشگیرانه صنعتی موجب صرفه جویی می شود:

بازگشت سرمایه :10 برابر

کاهش هزینه های نگهداری: 25 تا 30%

کاهش در زمان خاموشی دستگاه :35 تا 45%

افزایش تولید: 20 تا 25%

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد