ارسال پاسخ

۲۷ اسفند ۱۳۹۹
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n3526

pvc-asso.ir

تولید ماشین آلات سبز و کمک به کاهش ضایعات پلاستیکی

SICA تولیدکننده ماشین الات لوله های پلاستیکی ایتالیایی با ابتکار عمل خود در تولید ماشین الات سبز به جهانی پایدار کمک کرده است. در واقع سرمایه گذاری این شرکت در تحقیق و توسعه منجر به توسعه ماشین هایی شده که هزینه های فرایند را کاهش می دهد.

واحد کارشناسی فنی انجمن لوله و اتصالات پی وی سی:

 این شرکت یک اختراع ثبت شده برای کاهش ضایعات پلاستیکی در طول فرایند برش لوله توسعه داده است که می تواند به تولیدکنندگان برای سبز شدن کمک کند.


این روش بدون دور ریز مواد، لوله PVCرا برش داده و پخ می زند. این کار با گرم کردن بخشی از لوله و برش با یک چاقوی جداساز (parting knife) انجام می شود. سپس با شکل دهی بخش گرم شده یک سطح اریب در انتهای لوله ایجاد می کنند. در این روش از ابزار پخ استفاده نمی شود زیرا موجب دور ریز مواد و ایجاد تراشه خواهد شد. به گفته ی سیکا این روش امکان برشی بدون صدا را خواهد داد و نیاز به بازیافت مواد نخواهد بود و محیط اطراف اره و پایین دست تمیز خواهد ماند. با استفاده از اره های معمول، حتی زمانی که سیستم مکش عالی برای حذف تراشه ها وجود دارد، نمی توان به طور کامل از نشست تراشه ها روی اره و یا لوله برش داده شده جلوگیری کرد. بنابراین لوله ها همیشه حامل بخشی از مواد دورریز در مسیر رسیدن به دستگاه کوپله و یا انتهای خط هستند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد