ارسال پاسخ

۵ خرداد ۱۴۰۰
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n3814

pvc-asso.ir

سری جدید ماشین های قالب گیری تزریقی تمام برقی

شرکت Milacron جدیدترین ماشین قالب گیری تزریقی کاملا برقی ALPHA-SiBبا نیروی گیره 55، 110،140، 165 و 240 تن و با تغییراتی در ظرفیت تزریق ارائه خواهد داد.

واحد کارشناسی فنی انجمن لوله و اتصالات پی‌وی‌سی:

 

با این مجموعه ی جدید شرکت Milacron انعطاف پذیری خط را با ارائه مدل هایی با ظرفیت تزریق کوچکتر درچندین اندازه برای کاربردهای قالب گیری با دقت بالا توسعه می دهد. از ویژگی های سری جدید ALPHA-SiB می توان به فشار تزریق استاندارد افزایش یافته، کنترل با کارایی بالا و قابلیت قفل سفارشی برای امنیت بیشتر اشاره کرد.همچنین فضای مناسب برای قالب های استک (stack) بلندتر، سه مرحله بیرون رانی هوا، کنترل دقیق نیروی گیره برای تخلیه مداوم و کاهش سایش قالب از دیگر ویژگی های این ماشین هاست.

 

Milacron همچنین قطرهای مارپیچ بیشتری ارائه می دهد. این شرکت اعلام کرد که اولین ماشین قالب گیری تزریق با نیروی گیره140 تن خود را در سه ماهه دوم سال جاری  تحویل می دهد.

 

از مزایای این سری جدید بهره وری، دقت و قابلیت اطمینان بالاست.

هزینه کلی پایین چرخه عمر ، پنل اپراتور توسعه یافته با هدایت آسانتر و قابلیت دسترسی به 23 زبان از ویژگی های دیگر ماشین های ALPHA-SiBاست. کنترل اتوماتیکراه اندازی و تغییر پارامتر، خطای انسانی را هنگام راه اندازی کاهش می دهد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد