ارسال پاسخ

۸ خرداد ۱۴۰۰
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n3820

pvc-asso.ir

قطعی برق و ضایعات 500 کیلو مواد به ازای هر دستگاه معمولی خط تولید لوله PVC

انجمن لوله و اتصالات پی وی سی در نامه ای خطاب به وزیر نیرو با تشریح زیان های قطعی برق به صنعت لوله و اتصالات پی وی سی، راهکارهای کاهش این زیان ها را پیشنهاد داد.

به گزارش روابط عمومی انجمن لوله و اتصالات پی وی سی، در این نامه که به امضای عباسعلی متوسلیان رئیس هیئت مدیره انجمن رسیده، خطاب به اردکانیان وزیر نیرو آمده است: با توجه به پیوسته بودن فرآیند تولید لوله های PVC ، در هر مرحله قطعی برق، به طور متوسط 500 کیلو مواد به ازای هر دستگاه معمولی و نسبتاً کوچک تولید، تبدیل به ضایعات  می شود که این مقدار به ازای دستگاه های بزرگ چندین برابر خواهد شد. شایان یادآوری است، این عدد فقط مربوط به ضایعات  تولید است و هزینه های مربوط به آسیب ماشین آلات، بازکردن دستگاه ها، خارج نمودن موادسوخته، پاکسازی، نصب و راه اندازی مجدد بسیار فراتر از این ارقام است که ذکر همه آنها در این مقال نمی گنجد .


انجمن پیشنهاد داده است تا به عنوان یک راهکار عملی تا زمان اصلاح کامل بی برقی، سهم قطعی برق واحدهای صنعتی به صورت تجمیع هفتگی و در یک روز مشخص، بر اساس برنامه ریزی قبلی ، اعمال شود تا ضرر و زیان این واحدها تا حدودی کنترل شود .

 

متن این نامه به شرح زیر است:

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد