ارسال پاسخ

۲ خرداد ۱۴۰۰
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n3789

pvc-asso.ir

سیستم های جوش مادگی برای لوله های صاف و کاروگیت

ماشین الات اتصال لوله معمولا یک قسمت از لوله را به قسمت دیگر متصل می کند اما Baruffaldi  سیستم هایی ایجاد کرده است که مادگی را به انتهای لوله متصل می کند.

واحد کارشناسی فنی انجمن لوله و اتصالات پی‌وی‌سی:

 

ماشین های SRM  و IAM-S با مارک Primac در خط اکستروژن نصب می شوند و دقیقا بعد از واحد برش قرار می گیرند. زمانی که بخشی از لوله به مادگی نیاز دارد از خط اکستروژن تحویل داده می شود. یک واحد برداشتن و جایگذاری اتوماتیک مادگی در انتهای لوله قرار دارد.  SRM ماشین جوشکاری برای لوله های کاروگیت است که با استفاده از سیستم جوش حرارتی، مادگی را به لوله متصل می کند. IAM-S ماشین جوشکاری اصطکاکی برای لوله های صاف و کاروگیت است و از سیستم جوشکاری چرخشی استفاده می کند.  

هر دو ماشین می توانند به دستگاهی مجهز شوند که به طور خودکار کیفیت جوشکاری را تست می کند و در صورت به وجود آمدن ناهنجاری، زنگ هشدار را به صدا در می آورد. مادگی ها را می توان بدون تاثیر بر سرعت خط اکستروژن به لوله ها اضافه کرد و حتی اگر لوله ها به مدت طولانی انبارش شده و به صورت نامناسب نگهداری شوند، جوش ها یکپارچگی خود را حفظ خواهند کرد.

 

ماشین های جوشکاری مادگی نوع IAM-S می تواند برای قطر خارجی 32 تا 630 میلیمتر و نوع SRM برای قطر خارجی 110 تا 1200 میلیمتر مناسب باشد. 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد