ارسال پاسخ

۱۹ اسفند ۱۳۹۹
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n3491

pvc-asso.ir

افزایش فروش ماشین آلات آمریکای شمالی در سه ماهه چهارم سال 2020

فروش ماشین الات پلاستیک در آمریکای شمالی در سه ماهه چهارم سال گذشته افزایش داشته است.آمارهای موسسه صنایع پلاستیک در مورد تجهیزات صنعت(CES) نشان میدهد که بهای حمل و نقل از شرکت های گزارش دهنده تقریبا به 377 میلیون دلار رسیده است. این بها به ترتیب تقریبا 23% و 16% نسبت به سه ماهه سوم و سه ماه دوم سال 2020 افزایش یافته است.

واحد کارشناسی فنی انجمن لوله و اتصالات پی وی سی:

 

فروش در سه ماهه چهارم سال 2020، 19% بیشتر از فروش مربوط به مدت مشابه در سال 2019 بوده است. فروش اکسترودرهای تک و دومارپیچ در سه ماهه پایانی سال 2020 به ترتیب 31% و 4% افزایش یافته است.

به گفته پرک پیندا اقتصاددان ارشد در این موسسه، افزایش متوالی فروش ماشین آلات در سه دوره سه ماهه سال 2020، اهمیت ماشین الات پلاستیک را نه تنها در صنعت پلاستیک بلکه در زنجیره تامین تولید با توجه به اینکه بیشتر پلاستیک ها در تولید استفاده می شوند، تایید می کند. او همچنین افزود، ما امیدوار بودیم تا در سه ماهه چهارم شاهد افزایش حمل و نقل ماشین الات باشیم زیرا اقتصاد در چرخه بهبود قرار دارد و این دقیقا همان چیزی است که ما بدست آوردیم.

 

در نظر سنجی به عمل آمده از تامین کنندگان ماشین الات پلاستیک توسط  این موسسه (CES)، در سه ماهه چهارم  96% از پاسخ دهندگان انتظار داشتند که شرایط بازار نسبت به سال گذشته بهبود یابد و یا ثابت بماند. در سه ماهه سوم فقط 76% از پاسخ دهندگان همین جواب را داده اند. برای 12 ماه آینده 86% از پاسخ دهندگان انتظار دارند شرایط بازار کمی بهتر و پایدارتر شود.

 

انتظار می رود تداوم رشد در بازار نهایی پلاستیک که از نیمه دوم سال 2020 آغاز شده است تا سال 2021 ادامه یابد و این امر می تواند تقاضای مداوم برای مواد پلاستیکی و ماشین آلات را به همراه داشته باشد.

 

صادرات ماشین آلات پلاستیک در سه ماهه چهارم تقریبا به 361 میلیون دلار رسید که افزایش 21% را نسبت به سه ماه سوم ثبت کرده است. واردات با 16% افزایش  به 876 میلیون دلار رسید و در مجموع کسر تجاری در آمریکای شمالی 13% بیشتر از سه ماهه سوم بوده است و به 515 میلیون دلار رسید. کانادا و مکزیک در سه ماهه چهارم همچنان برترین بازارهای صادراتی برای تامین کنندگان تجهیزات ایالت متحده هستند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد