ارسال پاسخ

۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n3740

pvc-asso.ir

دستگاه پالتروژن متحرک، پروفیل کامپوزیتی ایجاد می کند

ماشین پالتروژن pullCUBE Thomas GmbH برای طراحی پروفیلهای پیشرفته کامپوزیتی طراحی شده است. آنچه در این ماشین ها جدید است اندازه آن است.

واحد کارشناسی فنی انجمن لوله و اتصالات پی وی سی:

 

طول 11.5 فوت(3.5 متر) که تقریبا یک چهارم طول دستگاه های معمولی پالتروژن است. علاوه براین استفاده از تکنولوژی قالب متحرک ثبت اختراع شده  و فرایند پالتروژن شعاعی، به ماشین این امکان را می دهد که تا هر دونوع پروفیل انحنا دار و مستقیم را تولید کند.

 

مزیت این ماشین ها صرفه جویی در فضا، تطبیق پذیری، تحرک و کاهش ضایعات است. اندازه کوچک شده و قابل حمل ماشین pullCUBE این امکان را می دهد تا این ماشین ها بدون ایجاد سالن های اختصاصی تولید در سایت های موجود نصب شوند و یا برای استفاده در سایت های کاری دیگر جابه جا شود.

 

 این دستگاه هیچ محدودیتی در طول پروفیل هایی که می تواند ایجاد کند ندارد به این معنی که می تواند پروفیل های ساختاری یکپارچه  بسیار بلند را برای پروژه های مهندسی مانند پل ها تولید کند.

 

علاوه بر این از آنجا که این دستگاه بسیار کوتاه است در طی مراحل راه اندازی و تمیز کردن، مواد بسیار کمتری را هدر می دهد. از دیگر مزیت این ماشین، تولید سپر میله ای فیبر کربن پالترود شده به صورت توخالی و انحنا دار در صنایع خودرو است. این قطعه بسیار کاربردی 50% وزن کمتری دارد و در سال 70 هزار قطعه  با این دستگاه تولید می شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد