ارسال پاسخ

۵ آذر ۱۳۹۹
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n3223

pvc-asso.ir

افزایش فروش ماشین آلات پلاستیک های اولیه در آمریکالی شمالی در سه ماهه سوم سال 2020

طبق آمار انجمن صنایع پلاستیک(CES) فروش ماشین آلات پلاستیک اولیه در سه ماهه سوم سال افزایش یافته است.این مقدار تقریبا 307 میلیون دلار برآورد شده است که تقریبا 16 درصد بیشتر از سه ماهه قبل است.

واحد کارشناسی فنی انجمن لوله و اتصالات پی وی سی:

 

در مقایسه با سه ماهه سوم سال گذشته این رقم نزدیک به 5 درصد بالاتر است. طبق گفته Perc Pineda اقتصاددان ارشد این سازمان، حمل و نقل ماشین آلات پلاستیک در دو فصل متوالی افزایش یافته است. به احتمال زیاد حمل و نقل ماشین الات نیز در سه ماهه اخر سال 2020 نیز افزایش می یابد. مقدار فروش اکسترودر تک و دو مارپیچ به ترتیب 27% و 17% در سه ماهه سوم سال رشد داشته است.تجهیزات قالب گیری تزریقی 15%نسبت به سه ماهه قبل و تقریبا 8% نسبت به سه ماه سوم سال 2019 افزایش داشته است.

 

CES در بررسی سه ماهه خود از تامین کنندگان ماشین الات پلاستیک دریافت که سه چهارم از پاسخ دهندگان (76%) انتظار دارند که شرایط بازار در مقایسه با سال قبل بهبود یابد یا ثابت بماند. چنین احساسی 36% بالاتر از سه ماهه دوم سال است. برای 12 ماه آینده تقریبا 90%انتظار دارند بازار بهتر شود.

 

سرعت بهبود اقتصادی بدون خطر نیست و مسیر آن به مهار ویروس کرونا بستگی خواهد داشت با این حال چشم انداز کلی ماشین آلات پلاستیک و صنعت در ماه های اخیر مطلوب تر شده است.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد