ارسال پاسخ

۲۲ آذر ۱۳۹۹
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n3252

pvc-asso.ir

تولید pvc مدور از جریان ضایعات پلاستیکی مخلوط

شرکت Vynova تولید کننده ی اروپایی  pvc ، اولین رزین های  pvc مدور در جهان را راه اندازی کرد. واژه مدور برگرفته از اقتصاد مدور یا دایره ای در اصل به معنای بازیافت محصول یا بخشی از آن و ورود مجدد به چرخه تولید است. 

واحد کارشناسی فنی انجمن لوله و اتصالات پی وی سی:

پی وی سی مدور با استفاده از اتیلنی تولید می شود که از پیرولیز شیمیایی مواد نفتی بازیافتی حاصل از جریان ضایعات پلاستیکی مخلوط بدست آمده است. پیرولیز یک فرایند بازیافت مواد شیمیایی است که در آن ضایعات پلاستیکی در عدم حضور اکسیژن گرم می شوند و به محصولاتی تجزیه می شوند که دوباره فرایند پذیر باشند. که در این مورد خاص اتیلن است. 


این رویکرد به مدیریت پایدار جریان ضایعات پلاستیک بازیافتی کمک می کند و راه را به سمت اقتصاد مدور هموار می کند. علاوه بر این، مواد نفتی پیرولیز شده جایگزین مواد اولیه فسیلی معمول می شود و منجر به کاهش انتشار CO2 تا 50% خواهد شد. خوراک اتیلن مدور برای Vynova از SABIC در هلند تامین میشود. رزین های PVC مدور با نام تجاری VynoEcoSolutions، به سبد محصولات تجدید پذیر Vynova اضافه شده و به بازار عرضه می شوند. 


طبق گفته Vynova، رزین های مدور همان کیفیت و عملکرد گریدهای  PVC معمول را دارند. مبدل ها قادر به پردازش رزین های جدید  PVCبا تجهیزات موجود  و تحت شرایط پردازش یکسان خواهند بود. این رزین PVC جدید ، برای کاربردهای سخت و انعطاف پذیر و طیف گسترده ای از  K-VALUE ها قابل استفاده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد