ارسال پاسخ

۲۴ خرداد ۱۴۰۰
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n3898

pvc-asso.ir

تولید هیدروکسید سدیم سبز توسط Westlake Chemical

شرکت آمریکایی Westlake Chemical اعلام کرد که به زودی فروش هیدروکسید سدیم سبز را آغاز خواهد کرد این ماده در طی تولید 30% دی اکسید کربن کمتری را منتشر خواهد کرد.

واحد کارشناسی فنی انجمن لوله و اتصالات پی‌وی‌سی:

 

آلبرت چائو ریس و مدیر اجرایی شرکت Westlake گفت که این شرکت قصد دارد گواهی انطباق با محیط زیست را برای تولید کاستیک سودا با استفاده از این فناوری در اروپا را بدست آورد. سود سبز همان خواص هیدروکسید سدیم را دارد. تنها تفاوت آن استفاده از منابع انرژی تجدید پذیر در روند تولید است. استفاده از منابع تجدید پذیر میزان  co2 را کاهش می دهد.  طبق گفته یشرکت، این تلاش های مدوام برای اطمینان از پایداری است اگر چه زمان اجرای پروژه هنوز مشخص نیست.

 

پیش تر گزارش شده بود که Westlake در نیمه دوم مارس تولید خود را در مجتمع کالورت سیتی از سر گرفت که به دلیل طوفان زمستانی تعطیل شده بود.مرکز شیمیایی Westlake در کالورت سیتی کنتاکی در اواسط فوریه تحت طوفان زمستانی قرار گرفت. ظرفیت تولید این مجتمع 250 هزار تن کلر، 280 هزار تن سود،590 هزار تن VCM  و 592 هزار تن  PVC است.

 

از کاستیک سودا( هیدروکسید سدیم) برای صنعت خمیر کاغذ و کاغذ در فرایند های سفید کاری، صنعت تصفیه فاضلاب برای خنثی سازی  PH،صنعت غذایی و آشامیدنی به عنوان ماده تمیز کننده، صنعت مراقبت شخصی مانند ساخت صابون، پردازش آلومینیوم برای حل ترکیبات  و استخراج ناخالصی ها و ... استفاده می شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد